Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący wygrał licytację wystawionego przeze mnie sprzętu i chce się wycofać z powodu tego, że nie doczytał do końca opisu. Ja nie chcę się robić problemów i upierać przy tej sprzedaży, ale czy mogę 'anulować' tę sprzedaż bez ponoszenia kosztów i wystawić to jeszcze raz?
@Sabaty Na Allegro Lokalnie jeśli klient nie zapłaci przez 5 dni, prowizja nie będzie naliczona i aukcja odnowi się automatycznie.
Na zwykłym Allegro, jeśli nie zapłaci przez 7 dni, możesz wystąpić o zwrot prowizji i wystawić aukcję ponownie.
Czyli muszę czekać cały tydzień, dopiero wtedy wystąpić o zwrot prowizji (czy zwrot jest automatyczny?) i dopiero wtedy, jak otrzymam zwrot, mogę wystawić ponownie? W takiej sytuacji jestem podwójnie poszkodowany, bo i brak sprzedaży i czekanie i jeszcze kwestia, czy zwrot jest uznany...
Jeśli klient nie zapłaci, nie powinno być problemu ze zwrotem prowizji, gdyby był problem, złożysz odwołanie i zwrot otrzymasz. Wystawić ponownie możesz już po siedmiu dniach, tylko wyślij kupującemu info, że nie wywiązał się z umowy, więc po terminie wpłat już nie przyjmujesz.
Dziękuję za pomoc:)
Nestety takie mamy prawo...sprzedajacy nie ma zadnych praw😉
@Sabaty Wystawić ponownie możesz już teraz, nie musisz czekać żadnych 7 dni, jeśli klient nie jest zainteresowany zakupem.