Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący wystawia ocenę negatywną bez uzasadnienia.Przesyłkę otrzymał w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia. Allegro nie powinno pozwolić na wystawienie takiego komentarza. Nietety jest tak, że to kupującego allegro bierze w opiekę a nie sprzedającego.
Niedobrzy ci kupujący, a fee, ale ich pieniądze są dobre. Nic Allegro nie zrobi w tej sytuacji, pozostaję ci grzeczny kontakt z klientem, wyjaśnienie sytuacji i prośba o usunięcie negatywnego komentarza
Pamiętaj, że masz prawo odpowiedzieć na jego komentarz i Twoja odpowiedź będzie widoczna pod negatywem i inni kupujący będą ja czytać i masz prawo tego użyć na własną korzyść, tak aby inni kupujący widzieli, że Ty wykazujesz dobra wolę, chęć współpracy. To wiele zmienia w oczach kolejnych kupujących, którzy zajrzą na twoje negatywy.
Wiele razy widziałem, jak sprzedawca odpowiadał klientowi na negatywa na przykład słowami "Witam. A dlaczego nie podjął pan próby kontaktu z nami, celem złożenia reklamacji?" i od razu było jasne, że kupujący wystawił negatywa na złość.
Allegro olewa sprzedawców, ale pamiętaj, ze kupujący to nie święta krowa. Kupując u ciebie nie robi ci żadnej łaski. Transakcja ma być uczciwa z obu stron. Wszelkie hasła typu "klient nasz pan' to bzdury. Kupujący ma obowiązek być uczciwy, tak samo jak ty.