Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie chce dopłacić do wysyłki chce anulować ale nie umie i próbuje anulowac przez założenie sporu,allegro odmówiło zwrotu wysokiej prowizji?
fordmk_ CO DO PROWIZJI NAPISZ ODWOŁANIE , EW OCENA NEGATYWNA BEZ PROBLEMU BĘDZIE USUNIĘTA . ZDARZA SIĘ ,ŻE ZAGRANICZNI KLIENCI KORZYSTAJĄ Z CENNIKA KRAJOWEGO . POINFORMUJ O TYM KLIENTA I POPROŚ O PODANIE DANYCH ADRESOWYCH NA TERENIE POLSKI .
@mdrogeria Dobry Boże, spraw proszę, by pan @mdrogeria raz na zawsze wyłączył Caps Lock. Tego nie da się czytać!!!!! Ile razy trza Ci powtarzać???!!!! Oczy się męczą!!! Coś się tak uparł jak osioł, żeby pisać wielkimi literami?
WREDZIA-W1 PRZEPRASZAMY ZA NIEDOGODNOŚCI
@mdrogeria Przepraszacie? To już nie jesteś tam sam, jeden?🤔
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Są dwie możliwości, albo człek ułomny, albo robi to złośliwie.Te dwie cechy, mogą też być wspólnie dziedziczne.
A może to wina maseczki, niedbale założonej na oczy- z tych ostatnio zakupionych /półprzeźroczystych/
@fordmk_ Jeśli złożyłeś już odwołanie w sprawie zwrotu prowizji, poczekaj proszę jeszcze cierpliwie na odpowiedż. Natomiast jeżeli jej nie otrzymasz w przeciągu kliku dni, napisz proszę tutaj ponownie.
Drodzy @WREDZIA-W1 oraz @pulkownik66, prosiłam wczoraj o wyrozumiałość dla @mdrogeria innych użytkowników AG, więc nie będę jej tutaj powtarzać, ale bardzo proszę Was o przeczytanie mojej wypowiedzi w tym wątku.
@_HolaOla_ Nie widziałam tego. Już nie będę. Obiecuję 🙂
@WREDZIA-W1 Dziękuję Ula 🙂
@_HolaOla_ Nie ma za co 🙂 Nie wiedziałam. Przecież nie znęcałabym się nad człowiekiem, gdybym znała jego ograniczenia. Aż taka wredna to nie jestem 🙂
@_HolaOla_ Jasne- przeczytałem, dostosuję się.Nie zauważyłem jednak, aby miał jakieś problemy zdrowotne, przy wypisaniu własnego posta. https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/ocena-negatywna-n%C4%99kanie/m-p/62967#M2...
Chyba że to nagła przypadłość i przewlekła.
@mdrogeria Wybacz mi!!!!! Nie wiedziałam. Już wiem. @_HolaOla_ powiedziała. Przepraszam!!! Pisz sobie na Caps Loku, jeśli tak Ci lepiej 🙂
@fordmk_ Kupić potrafił a zwrotu zrobić nie potrafi?
Odwołanie złóż przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
Ale my tego nie wiemy czy allegro odmówiło zwrotu wysokiej prowizji.
Jakoś nieskładnie to napisałeś, trzeba sie domyślać o co chodzi.
exoryna PRZESYLKA ZA POBRANIEM CZYLI SYSTEM NA PEWNO ODRZUCI , TRZEBA SIĘ ODWOŁAĆ I OPISAĆ SYTUACJĘ .
Odwołanie złożyłem i cisza,
fordmk_ SPOKOJNIE , WIECZOREM , ALBO JUTRO RANO OTRZYMASZ ODPOWIEDŹ
To było 2 dni temu
NIE MASZ SS TO MOŻE POTRWAĆ TROCHĘ DŁUŻEJ . U MNIE JEST ODPOWIEDŹ PO 3-4 GODZINACH , ALE SS SĄ OBSŁUGIWANI PRIORYTETOWO ,JEŚLI DOBRZE OPISAŁEŚ NA PEWNO ZWRÓCĄ . SPRAWDZ JESZCZE SPAM , CAZSEM TAM ZNAJDUJĘ ODPOWIEDZI Z ALLEGRO .