Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak zmienić zwrot towaru przez kupującego na anuluj zakup. Kupujący kliknął zwrot towaru zamiast anuluj zakup, którego finalnie nie otrzymał. Jak to rozwiązać?
@SProjekt_Kalisz Nie ma potrzeby tego rozwiązywać, to jest to samo, czyli odstąpienie od umowy.
Rozumiem, a jak wygląda sprawa z oceną tego zakupu i wystawienie komentarza?? Chce mieć pewność, że kupujący nie będzie miał możliwości oceny takiego błędnego zakupu z koszyka.
@SProjekt_Kalisz jedno i drugie to to samo i ma taka samą ważność od strony konsumenckiej 🙂 Przy anulowaniu nie wystawią komentarza, przy zwrocie mogą, nic z tym nie zrobisz 😞 A czego się obawiasz ?
@SProjekt_Kalisz Być może kupujący nie był głupi i celowo kliknął zwrot, aby móc ocenić nieudaną transakcję. Otrzymanie przedmiotu nie jest warunkiem wystawienia oceny.
@SProjekt_Kalisz No właśnie będzie miał, możliwe że ma ku temu powód.
powód zapłacenia całego koszyka, łącznie z tym co nie chciał kupić 🙂 a miał w koszyku 😉
@SProjekt_Kalisz No trudno się nie zgodzić, nie znamy opinii drugiej strony.