anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zamiast anuluj zakup zrobił zwrot towaru, którego finalnie nie otrzymał

SProjekt_Kalisz
#8 Zapaleniec#

Jak zmienić zwrot towaru przez kupującego na anuluj zakup. Kupujący kliknął zwrot towaru zamiast anuluj zakup, którego finalnie nie otrzymał. Jak to rozwiązać?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

xyz96
#21 Demiurg#

@SProjekt_Kalisz Nie ma potrzeby tego rozwiązywać, to jest to samo, czyli odstąpienie od umowy.

oznacz moderatorów

SProjekt_Kalisz
#8 Zapaleniec#

Rozumiem, a jak wygląda sprawa z oceną tego zakupu i wystawienie komentarza?? Chce mieć pewność, że kupujący nie będzie miał możliwości oceny takiego błędnego zakupu z koszyka.

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@SProjekt_Kalisz jedno i drugie to to samo i ma taka samą ważność od strony konsumenckiej 🙂 Przy anulowaniu nie wystawią komentarza, przy zwrocie mogą, nic z tym nie zrobisz 😞  A czego się obawiasz ? 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@SProjekt_Kalisz Być może kupujący nie był głupi i celowo kliknął zwrot, aby móc ocenić nieudaną transakcję. Otrzymanie przedmiotu nie jest warunkiem wystawienia oceny.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@SProjekt_Kalisz No właśnie będzie miał, możliwe że ma ku temu powód.

oznacz moderatorów

SProjekt_Kalisz
#8 Zapaleniec#

powód zapłacenia całego koszyka, łącznie z tym co nie chciał kupić 🙂 a miał w koszyku 😉

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@SProjekt_Kalisz No trudno się nie zgodzić, nie znamy opinii drugiej strony.

oznacz moderatorów