anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zgłosił, że otrzymał inny produkt w przesyłce ode mnie, co zrobić?

Digielek1
#7 Wielbiciel#

Cześć, mam pytanie do was. Otóż dziś spotkałem się z sytuacją, gdzie kupujący odebrał produkt z paczkomatu, po czym po 15 minutach napisał mi, że w paczce zamiast jego produktu było zupełnie coś innego, wysłał parę zdjęć, żadnego filmu z otwarcia. Na zdjęciach widać, że to jest zupełnia inna paczka niż ja nadawałem, ale niby etykieta jest identyczna. (Nie naklejałem osobiście etykiety, robił to kurier, paczka była wrzucona bez etykiety, tak jak od ponad roku można robić w paczkomatach) Myślicie, że to próba wyłudzenia, czy inpost mógł się pomylić?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

Digielek1 nadanie bez etykiety czase wiąże się z pomyłką ze strony przewoźnika jak na załączonym obrazku , nawet niedawno był tu podobny temat . Pozostaje Ci tylko złożenie reklamacji u przewoźnika .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie wiemy czy to próba wyłudzenia, kupujący składa reklamację że nie otrzymał towaru więc musisz to wyjaśnić.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Digielek1 Przede wszystkim kupujący zgłosił Ci reklamację, którą musisz rozpatrzyć. Kupujący nie musi niczego filmować, aby zgłosić niezgodność z opisem. To Ty musisz teraz składać reklamację u przewoźnika, a kupującemu należy się wymiana lub niezwłoczny zwrot wszystkich kosztów. On może otworzyć spór na Allegro, w którym poprosi serwis o pomoc. Może też wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a jeśli ją otrzyma, Allegro może (nie musi), żądać od Ciebie zwrotu kosztów. Może też nałożyć ograniczenia na konto. 

oznacz moderatorów