anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kupujący zgłosił reklamację i zamilkł.

Client:83883823
#7 Wielbiciel#

Witam, jak w temacie kupujący zgłosił wadę ukrytą podczas użytkowania towaru i zażądał zwrotu kasy. Odpowiedziałem od razu żeby wysłał zdjęcia lub odesłał towar w celu weryfikacji niestety od tamtej pory się nie odezwał a dziś minęło już 14 dni.   Co mam zrobić dalej ?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Odrzucić reklamację z powodu nieprzedstawienia wadliwego towaru do oględzin 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:83883823 powinieneś wydać decyzję reklamacyjną w terminie 14 dni. Niezależnie od tego czy otrzymałeś reklamowany towar. Polecam więc żebyś przesłał kupującemu swoją decyzję. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:83883823
#7 Wielbiciel#

Czyli napisać jak wyżej  Monika  podsunęła .. odrzucić ?

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:83883823 nie możemy doradzać w tej kwestii, natomiast masz prawo, żeby reklamację odrzucić/rozpatrzeć negatywnie. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:83883823
#7 Wielbiciel#

Dzięki za  szybka odpowiedz,  Reklamacje odrzuciłem... zobaczymy co dalej sie wydarzy..

oznacz moderatorów

Client:35386082
#15 Entuzjasta#

@Client:83883823 
a masz podstawy, żeby reklamację przyjąć? dostałeś towar do sprawdzenia albo zdjęcia, żeby ocenić zasadność reklamacji...?
jeżeli nie masz podstaw to jak masz przyjąć reklamację.
A poza tym, zdaje się, że już minęło 14 dni to reklamację zgodnie z ustawą - przyjąłeś. 

oznacz moderatorów