Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jak w temacie kupujący zgłosił wadę ukrytą podczas użytkowania towaru i zażądał zwrotu kasy. Odpowiedziałem od razu żeby wysłał zdjęcia lub odesłał towar w celu weryfikacji niestety od tamtej pory się nie odezwał a dziś minęło już 14 dni. Co mam zrobić dalej ?
Odrzucić reklamację z powodu nieprzedstawienia wadliwego towaru do oględzin
@Client:83883823 powinieneś wydać decyzję reklamacyjną w terminie 14 dni. Niezależnie od tego czy otrzymałeś reklamowany towar. Polecam więc żebyś przesłał kupującemu swoją decyzję.
Czyli napisać jak wyżej Monika podsunęła .. odrzucić ?
@Client:83883823 nie możemy doradzać w tej kwestii, natomiast masz prawo, żeby reklamację odrzucić/rozpatrzeć negatywnie.
Dzięki za szybka odpowiedz, Reklamacje odrzuciłem... zobaczymy co dalej sie wydarzy..
@Client:83883823
a masz podstawy, żeby reklamację przyjąć? dostałeś towar do sprawdzenia albo zdjęcia, żeby ocenić zasadność reklamacji...?
jeżeli nie masz podstaw to jak masz przyjąć reklamację.
A poza tym, zdaje się, że już minęło 14 dni to reklamację zgodnie z ustawą - przyjąłeś.