anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zgłosił reklamacje ale się z niejn wycofał

BladeVision
#1 Nowicjusz

Hej!
Kupujący u nas zgłosił reklamacje produktu. jednakże po krótkiej dyskusji  rozmowie zrezygnował z  niej i również zamknął dyskusje na ten temat. Moje pytanie... 
Co mam teraz zrobić bo system daje mi jeszcze 8h na wybranie czy kupujacy ma odesłac towar czy nie. ALe czemu muszę to wybierac kiedy wiem ze kupujacy zrezygnował z tej reklamacji.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

az_shop
#9 Pomysłodawca

Witam 

Podłączam się pod pytanie, też tak miałem i mimo że problem został rozwiązany system ciągle wysyłał przypomnienia, to jest chore...

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Zaznaczyć brak konieczności odesłania i oznaczyć reklamacje jako rozwiązana/nierozwiązana 

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@BladeVision  niestety nie ma możliwości prawnego anulowania reklamacji, więc najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji w pierwszym kroku wybranie opcji "bez odesłania", a w drugim odrzucenie reklamacji i uzasadnienie. Wtedy całość będzie poprawnie uzupełniona.

Jeżeli martwisz się, że w takiej sytuacji klient skorzysta z Allegro Ochrona Kupujących, zapewniam Cię, że nasz support zawsze w pierwszej kolejności zapoznaje się z dyskusją, więc w takiej sytuacji nie przyznają rekompensaty.

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

w pierwszym kroku wybranie opcji "bez odesłania", a w drugim odrzucenie reklamacji i uzasadnienie. Wtedy całość będzie poprawnie uzupełniona.

 

fikcja allergo na pełnej, przypominam, że co z jednej strony wygląda (allegro) na okej z drugiej strony (sprzedawca) i trzeciej strony (kupujący) wygląda na absurd

przecież kupujący otrzyma wtedy stos informacji/maili/wiadomości z waszego generatora napisów, która jest nie adekwatna do zaistniałej sytuacji

co może wprowadzać w błąd

 

dlaczego kupujący np: konsument ma utrudniane wykonywanie reklamacji?

@BladeVision radzę Ci napisać do kupującego, że cały śmietnik wiadomości jakie otrzyma zaraz w mailach, to tylko i wyłącznie wina allegro

oznacz moderatorów

mix-mce
#15 Entuzjasta

@RED z tego co wiem u mnie jeśli kupujący zamknie dyskusję do trwającej reklamacji to żadne powiadomienia nie są już więcej wysyłane. Przynajmniej jeszcze niedawno tak było, może ostatnio coś zmienili.

@RaBarbar_ka kupujący ma możliwość wycofać reklamację, nie jest to prawnie uregulowane ani zakazane, wystarczy złożyć oświadczenie nawet mailem czy w dyskusji. Nie wiem czemu allegro robi z igły widły i jak zwykle wymyśla własne interpretacje utrudniające życie obu stronom transakcji.

oznacz moderatorów