Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Kupujący zgłosił zwrot części zamówienia, ale w drodze rozmów ustaliliśmy, że doślę brakujący element i kupujący zgodził się aby nie zwracać.
W przeglądzie sprzedaży widzę komunikat "Kupujący zgłosił zwrot części zamówienia".
Czy mogę to zignorować?
Czy kupujący musi coś anulować w swoim koncie?
Z góry dziękuję!
Pozdrawiam,
Mateusz
@Balegra jeżeli nie zwrócił to możesz zignorować. Systemowo zwrotu już się nie cofnie.
Dziekuję. Rozumiem, że Allegro z automatu nie pobierze mi pieniędzy?
@Balegra nie 🙂 Jest możliwość ustawienia automatycznych zwrotów dla kupujących, ale po 1. trzeba ją włączyć, po 2. zaakceptować decyzję o automatycznym zwrocie, po 3. kupujący musi przesłać przesyłkę do Ciebie. Czyli nawet jeśli masz włączoną tę możliwość, to wciąż możesz jeszcze taki automatyczny zwrot zatrzymać.
Tutaj znajdziesz więcej informacjami na ten temat.