Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witamy,
Kupujący zgłosił nam 9 dni temu zwrot towaru bez podania przyczyny. Rozmawialiśmy wtedy z Panią i informowaliśmy, że ma odesłać produkty i wtedy dostanie zwrot wpłaty. Od tamtego czasu nie mamy z Panią kontaktu. Nie otrzymaliśmy przesyłki zwrotnej, Pani nie odpisuje ani nie odbiera telefonu. Co powinniśmy w takiej sytuacji zrobić? Czy Klient ma jakiś określony czas, w którym powinien przesyłkę zwrócić?
Pozdrawiamy,
Zespół Szukam Lampy
Na odesłanie towaru po zgłoszeniu zwrotu kupujący ma 14 dni. Być może klientka zrezygnowała ze zwrotu. Nic nie musicie robić, nie występujecie o zwrot prowizji i tyle.
Ok, dzięki wielkie za pomoc 🙂
SzukamLampy nic ,czekaj , zgodnie z UK możesz wstrzymać zwrot środków do podjęcia przesyłki zwrotnej .