Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zakupił towar, po chwili zadzwonił, że się pomylił i zgłosił zwrot towaru gdyż anulować zakupu już nie można było.
Jak odzyskać prowizję i anulować wysyłkę żeby nie wisiała jako nie wysłana?
@_Presto w takiej sytuacji rabat transakcyjny (zwrot prowizji) może być automatyczny, ale to zależy od konkretnego zamówienia, więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj. Zwróć wpłatę kupującemu przez Allegro Finanse i wszystko powinno być oki 🙂
Dziękuję, dostałem zwrot prowizji. Proszę jeszcze napisać co będzie z przesyłką, będzie widniała jako nie wysłana?
raczej tak, u mnie tak wiszą 😞
A nie można wysłać pustej przesyłki tak żeby tylko była odhaczona jako wysłana?
daj sobie spokój, jedna paczka to nie tragedia, aż takiego wpływu na statystyki to nie ma. Jak bardzo chcesz, żeby widniała jako wysłana wklej tam nr nadania innej przesyłki i po sprawie 🙂