anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zrezygnował z zakupu

Agathelle
#1 Nowicjusz#

Cześć, 

 

aukcja telefonu, który wystawiłam na sprzedaż  zakończyła się, ponieważ kupujący rozpoczął proces zakupu, ale nie dokonał wpłaty bo jednak nie. Kupujacy poinformowal mnie na facebooku bo tam sie z nim kontktowałam, że jednak rezygnuje. Poprosiłam o anulowanie transakcji jednak ani oferta nie wrociła z powrotem do aktywnych, ani nie widzę, żeby został anulowany zakup + nadal opłata od sprzedaży. Co robic ?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@Agathelle Na Allegro Lokalnie? Jeśli klient nie zapłaci w ciągu pięciu dni, oferta odnowi się automatycznie po tym czasie, a opłata za transakcję nie będzie naliczona.

Jeżeli opłata już jest naliczona, to klient wybrał wysyłkę za pobraniem lub odbiór osobisty - nie udostępniaj tych metod dostawy, wtedy przy braku płatności z góry opłata za transakcję nie będzie naliczana.

O zwrot opłaty transakcyjnej poproś Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz pisemną rezygnację kupującego.

oznacz moderatorów

mwmonety
#20 Guru#

Wszelkie rozmowy z odbiorcą pisz zawsze przez formularz allegro to ułatwia sprawę zwrotu prowizji.

oznacz moderatorów