Cześć,
aukcja telefonu, który wystawiłam na sprzedaż zakończyła się, ponieważ kupujący rozpoczął proces zakupu, ale nie dokonał wpłaty bo jednak nie. Kupujacy poinformowal mnie na facebooku bo tam sie z nim kontktowałam, że jednak rezygnuje. Poprosiłam o anulowanie transakcji jednak ani oferta nie wrociła z powrotem do aktywnych, ani nie widzę, żeby został anulowany zakup + nadal opłata od sprzedaży. Co robic ?
@Agathelle Na Allegro Lokalnie? Jeśli klient nie zapłaci w ciągu pięciu dni, oferta odnowi się automatycznie po tym czasie, a opłata za transakcję nie będzie naliczona.
Jeżeli opłata już jest naliczona, to klient wybrał wysyłkę za pobraniem lub odbiór osobisty - nie udostępniaj tych metod dostawy, wtedy przy braku płatności z góry opłata za transakcję nie będzie naliczana.
O zwrot opłaty transakcyjnej poproś Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz pisemną rezygnację kupującego.
Wszelkie rozmowy z odbiorcą pisz zawsze przez formularz allegro to ułatwia sprawę zwrotu prowizji.