Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
aukcja telefonu, który wystawiłam na sprzedaż zakończyła się, ponieważ kupujący rozpoczął proces zakupu, ale nie dokonał wpłaty bo jednak nie. Kupujacy poinformowal mnie na facebooku bo tam sie z nim kontktowałam, że jednak rezygnuje. Poprosiłam o anulowanie transakcji jednak ani oferta nie wrociła z powrotem do aktywnych, ani nie widzę, żeby został anulowany zakup + nadal opłata od sprzedaży. Co robic ?
@Agathelle Na Allegro Lokalnie? Jeśli klient nie zapłaci w ciągu pięciu dni, oferta odnowi się automatycznie po tym czasie, a opłata za transakcję nie będzie naliczona.
Jeżeli opłata już jest naliczona, to klient wybrał wysyłkę za pobraniem lub odbiór osobisty - nie udostępniaj tych metod dostawy, wtedy przy braku płatności z góry opłata za transakcję nie będzie naliczana.
O zwrot opłaty transakcyjnej poproś Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz pisemną rezygnację kupującego.
Wszelkie rozmowy z odbiorcą pisz zawsze przez formularz allegro to ułatwia sprawę zwrotu prowizji.