Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zakupił podstawki pod donice. Zgłosił zwrot po 12 dniach, a przesyłkę nadał po kolejnych 13 dniach. Paczka została otwarta, po czym kupujący zapakował przesyłkę w nieprawidłowy sposób.
Towar wrócił uszkodzony, odmówiłem zwrotu środków. Jednak kupujący upiera się że za stan w jakim podstawki wróciły do naszego sklepu ponosimy my a nie kupujący. I nie możemy nie zwrócić mu pieniędzy.
Co robić w takim przypadku? Oczywiście doradca allegro wymusza na nas w dyskusji zwrot środków.
Zwróć mu tyle ile to jest teraz warte, min.1zł i dokładnie uzasadnij decyzję. Allegro będzie zadowolone, bo zwróciłeś pieniądze, nie będą się czepiać , bo jest uzasadnienie. Najwyżej wypłacą mu z POK.
No i pewnie dostaniesz negatyw.
@pawelulaszewski zdjęcia , protokół szkody , reklamacja . Decyzja reklamacyjna , motywacja , zwracasz 1 zł informując klienta , że reszta po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez przewoźnika , jeśli klient nie zgadza się z zaproponowaną przez Ciebie ścieżką może złożyć reklamację we własnym zakresie , Ty nie ponosisz odpowiedzialności za przesyłkę zwrotną tylko nadawca , a jest nim allegro i to jest podmiot , do którego klient może wystąpić z roszczeniem . W dyskusji odpowiadaj na każdy wpis klienta ,podtrzymuj swoją decyzję , załącz w niej zdjęcia uszkodzeń oraz potwierdzenie złożenia reklamacji u przewoźnika ,otrzymasz je na maila .