anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zwrócił towar, po odebraniu zwrotu i rozpakowaniu, towar okazał się uszkodzony.

pawelulaszewski
#7 Wielbiciel

Kupujący zakupił podstawki pod donice. Zgłosił zwrot po 12 dniach, a przesyłkę nadał po kolejnych 13 dniach. Paczka została otwarta, po czym kupujący zapakował przesyłkę w nieprawidłowy sposób.

Towar wrócił uszkodzony, odmówiłem zwrotu środków. Jednak kupujący upiera się że za stan w jakim podstawki wróciły do naszego sklepu ponosimy my a nie kupujący. I nie możemy nie zwrócić mu pieniędzy.  

Co robić w takim przypadku? Oczywiście doradca allegro wymusza na nas w dyskusji zwrot środków.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:35386082
#16 Inspirator

Zwróć mu tyle ile to jest teraz warte, min.1zł i dokładnie uzasadnij decyzję. Allegro będzie zadowolone, bo zwróciłeś pieniądze, nie będą się czepiać , bo jest uzasadnienie. Najwyżej wypłacą mu z POK.

No i pewnie dostaniesz negatyw.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pawelulaszewski zdjęcia , protokół szkody , reklamacja . Decyzja reklamacyjna , motywacja , zwracasz 1 zł informując klienta ,  że reszta po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez przewoźnika , jeśli klient nie zgadza się z zaproponowaną przez Ciebie ścieżką może złożyć reklamację we własnym zakresie , Ty nie ponosisz odpowiedzialności za przesyłkę zwrotną tylko nadawca , a jest nim allegro i to jest podmiot , do którego klient może wystąpić z roszczeniem . W dyskusji odpowiadaj na każdy wpis klienta  ,podtrzymuj swoją decyzję , załącz w niej zdjęcia uszkodzeń oraz potwierdzenie złożenia reklamacji u przewoźnika  ,otrzymasz je na maila .

oznacz moderatorów