anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zwraca towar , ktorego nie wysłałem

KM_best_art
#8 Zapaleniec#

Kupujący zwraca towar , ktorego nie wysłałem ale opłaciłem juz etykiete nadania paczki . Kupującemu należy sie tylko kwota za towar czy rownież za przesyłke ??? W tym wypadku bede stratny o koszty wysyłki.

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

LEW433
#21 Demiurg#

@KM_best_art Należy mu się tyle ile zapłacił wraz z dostawą, jeżeli Smart to nie płacił.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@KM_best_art Należy mu się to, co wpłacił, czyli cena towaru + koszt wysyłki.

oznacz moderatorów

KM_best_art
#8 Zapaleniec#

Czyli w taki sposób ludzie mogą okradać sprzedającego tak ??? Ja straciłem pieniądze a on sie zabawił moim kosztem ??

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#14 Krzewiciel#

@KM_best_art Jeśli kupujący zapłacił za przesyłkę, to zwracasz jej koszt.

Etykietę możesz anulować. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@KM_best_art Takie zasady. A jakbyś wysłał a on dokonał zwrotu, to byś nie stracił?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@KM_best_art Masz firmę? Jeśli tak, to powinieneś wiedzieć, że takie są zasady. Napisano to w ustawie.

oznacz moderatorów

KM_best_art
#8 Zapaleniec#

Dobrze, czyli mozna oszukiwać jak sie chce. Moge prosić o podpowiedź jak anulowac etykiete na manager przesyłek inpost ??

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@KM_best_art Tutaj https://inpost.pl/formularz-kontaktowy masz odpowiedni temat na liście do wyboru.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Ebutytomy2020
#9 Pomysłodawca#

Anulację etykiety możesz zgłosić w formularzu, wybierając opcję „Chcę otrzymać zwrot za niewykorzystaną etykietę”.

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

KM_best_art Zwracasz najtańszy koszt dostawy dostępny w tej ofercie +koszt towaru.

Jeżeli mielesz przykładowo list ekonomiczny za 0 zł zwracasz tylko koszt towaru.

oznacz moderatorów

vonNogay
#14 Krzewiciel#

Jak moze zwracac towar, ktorego nie wyslales?

---------------
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@vonNogay Klient kupił przecież, tylko @KM_best_art nie wysłał, oczywiście że może zrobić zwrot.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#17 Koryfeusz#

Poproś o anulowanie zakupu bo kupujący może ocenić  zakup. Na Twoją niekorzyść 😀 i dopiero wtedy będziesz mieć problem

oznacz moderatorów