Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z osobą, która kupiła ode mnie konto do gry koło miesiąc temu. Kupujący zaczął wydzwaniać do mnie, że stracił konto przez to, że podał komuś hasło i żebym mu pomógł odzyskać. Raz pomogłem mu odzyskać i to samo znowu się powtarza. Dzisiaj dzwonił do mnie 10 razy i już nie chce mi się mu pomagać bo jest to troche do roboty. Czy w takiej sytuacji mogę po prostu przestać mu odpisywać? Czy może mnie przez to zgłosić do allegro?
Jeżeli wydzwania to nie musisz pomagać ale jakby skaldał reklamację to musisz się do niej odnieś.
Jeżeli kupujący traci dostęp do konta ze swojej winy i to się powtarza któryś już raz to nie masz obowiązku pomagać mu ciągle odzyskiwać konto. Prawdopodobnie kupujący wystawia i sprzedaje konto gdzieś indziej i po czasie pisze do ciebie w sprawie odzyskania konta