Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy to są jakieś dwa konta, inne na które dostaję kasę za sprzedaż i płace faktury od allegro, a inne żeby dokonać zwrotu dla kupujacego. Nie ogarniam tego
markryg tu - https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
są środki ,które otrzymujesz od kupujących , możesz z nich zwrócić wpłatę kupującemu lub wypłacić je na swoje prywatne tudzież firmowe konto .
Środków kupującemu nie zwrócisz jeśli kwota zwrotu przewyższa saldo na koncie .
@markryg bo jest jeszcze Przelewy24
Dokładnie są dwa konta gdzie ci wpłacają pieniądze kupujący:
Przelewy24 oraz PayU
Zapewne zwrot dotyczy jednego, na którym nie masz środków.
Dla przykładu: jeśli pieniądze zwracasz przez PayU ale na PayU masz 0 to nie przejdzie, nawet jeśli na Przelewy24 masz wystarczające środki, które mogłyby teoretycznie posłużyć do zwrotu.
@markryg PayU i Przelewy24 to odrębne usługi świadczone przez dwie różne firmy, dlatego należy wykonać przelew weryfikacyjny do obu operatorów płatności.
Na Twoim koncie zweryfikowane zostało PayU. Włącz proszę usługę Przelewy24 - w tym celu przejdź do zakładki Ustawienia wypłat, a po kliknięciu w przycisk [zrób przelew] wykonaj przelew weryfikacyjny na kwotę 1,01 zł (ta kwota zostanie zwrócona na Twój rachunek).