Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem 1 przedmiot, mialem zaakceptowac wypłaty i tak dalej przelac złotówke i dane uzupełnić, wszystko to zrobiłem a nagle z konta ujeło mi całe fundusze od sprzedaży przedmiotu a nie dostałem pieniędzy na konto... co robic?
@Client:42745330bo może zaakceptowali Twoje dane i wykonali tranzakcie przelewu na Twoje konto
ale nie dostałem pieniędzy na konto 😜
@Client:42745330 a kiedy to się stało? Pieniądze docierają do końca następnego dnia roboczego
14.02
czyli powinny dzisiaj byc, dobra dziekuje, myslalem ze może konto pomylili lub cos w tym stylu 🙂
@Client:42745330 jak podałeś złe to mogli - żart
@Client:42745330 Jak zleciłeś 14.02 ( niedziela) to liczy się jako poniedziałek 15,02 - więc pewnie dotrą do końca dnia jutro 🙂