Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
opłaciłem zaległe rachunki i nadal nie mogę nic wystawić, na emaile nie otrzymałem odpowiedzi co mam zrobić w takiej sytuacji
@Bancioler przy zaległości trzeba spłacić wszystko do 0 🙂 a odpowiedź dostaniesz po weekendzie 😄
jest nawet nadpłata kilka zł a na odpowiedź email czekam od ponad tygodnia 😕
Opłacenie nie spowoduje automatyczne odblokowania konta, musi to zrobić dział bezpieki, ten który Ci zablokował.
ja to doskonale rozumiem tylko zrobiłem to w tamtym tygodniu i od tego czasu cisza i nic się nie zmieniło, jak długo może to potrwać
@Bancioler Twoje konto jest w tej chwili zablokowane z powodu powiązania z blokadą na koncie Client:116794636, więc zaloguj się proszę na nie i wówczas napisz do nas zgłoszenie do działu bezpieczeństwa przez ten formularz.
co w wypadku jeśli nie mam dostępu do tego konta
@Bancioler to będzie problem, ale kwestię blokady możesz wyjaśnić wyłącznie z działem bezpieczeństwa, więc napisz pod wskazany formularz z tego konta.
To nie twoje konto?