Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Syn nie odesłał mojego zwrotu na czas i termin zwrotu minął. Co w takiej sytuacji? Czy jesteście państwo w stanie mi pomóc i załatwić ponownie zwrot za waszym udziałem? Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Krzysztof
Kristokus Czas na zwrot określony jest w Ustawie Konsumenckiej , sprzedawca może przyjąć zwrot po terminie ,ale .... nie musi . Skontaktuj się i jeśli się zgodzi będziesz musial odesłać zwrot na swój koszt .
@Kristokus Ale o co dokładnie Ci chodzi? Ktoś nie odebrał zwrotu pieniędzy, czy zwrotu towaru? Jeśli zwrotu towaru, to kupujący nie traci swoich praw. Nadal jesteś mu winien zwrot wpłaty, a nieodebranej przesyłki musisz teraz sam szukać.
,,Syn nie....... odesłał ...... mojego zwrotu na czas,, 😀
@mdrogeria Ojej, no faktycznie! Moje przeoczenie. Wydawało mi się, że nie odebrał. Potrafisz to zrozumieć przy ilości pytań, na które staram się odpowiadać poprawnie? Jeśli tak, to po co ten głupkowaty uśmiech pełną gębą? Dlaczego temu, kto tu popełnia 134 błędy dzienni nie zwracasz uwagi? 🙂
xyz96 no tak , przepraszam , zapomniałem ,że pracujesz na akord .🤣
Klientom to już dosłownie odbija z ich prawami. Najlepiej żeby sprzedający przywiózł zamówienie po godzinie od jego złożenia i odebrał osobiście po miesiącu i do tego na własny koszt. Zanadto rozszerzono prawa Konsumentów i jest, to ewidentnie nadużywane.