Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam musiałem wpłacić cala kwotę ponad 1100zl zwrotu dla kupującego mimo tego że na koncie mam dostępne środki czy macie zamiar mi dziś zwrócić te pieniądze bo przez was nawet na jedzenie już nie mam ?
Bo to jest żałosne, zamawiam kontakt telefoniczny to się rozłączanie po 2 sekundach a ja nie mam za co żyć przez was
Nie bardzo rozumiem po co chcesz dzwonić do konsultantów Allegro. Skoro już oddałeś pieniądze kupującemu to temat jest zakończony, zamknięty, nikt ci tych pieniędzy nie zwróci.
Po pieniądze na jedzenie lub inną pomoc powinieneś się udać do Ośrodka Pomocy Społecznej
Może dlatego że mam dostępne środki że sprzedaży lecz niestety wystąpił zwrot i musiałem wpłacić całą kwotę mimo to że mam dostępne środki na allegro z tej sprzedaży? Naucz się czytać ze zrozumieniem
Sprzedaż się nie odbyła bo nastąpił zwrot ja musiałem wpłacać moje pieniądze!!
I nie wypłacałem środków że sprzedaży bo zostały mi zablokowane wypłaty
A dlaczego masz zablokowane wypłaty?
Jeżeli z powodu tej właśnie rozwiązanej sytuacji z klientem, to przez formularz (https://allegro.pl/pomoc/kontakt) prześlij potw. przelewu do klienta, wtedy Ci odblokują konto i wypłacisz sobie pieniądze. To nie będzie szybko, ale to jedyna droga. Tu, na forum nie da się tego rozwiązać.
Jedyny czlowiek tu który umie czytać ze zrozumieniem. Tak właśnie zrobiłem.
@Client:122725983 jeśli sprzedaż się nie odbyła, to od kogo chcesz pieniądze i za co🤔
Gościu ty rozumiesz, to co ja napisałem czy nie bardzo? Zwróciłem pieniądze poza Allegro wysłałem potwierdzenia sprzedaż się nie odbyła a mimo to aktualnie ja jestem w plecy 1111zl🤣
@Client:122725983 nic nie pisałeś, że zwróciłeś poza Allegro, trzeba było zwrócić normalnie przez Allegro i nie miał byś teraz problemów😉
Naucz się pisać zrozumiale, na razie tylko narzekasz na brak pieniędzy.
To masz te pieniądze czy nie masz?
@br. to są pieniądze Schrödingera 😁
--- niby pieniądze są lecz ich nie ma. Zupełnie jak ten kot.
@Client:122725983 Widzę, że masz zablokowane konto, więc w tej sytuacji proszę Cię o kontakt przez formularz. W przypadku blokady konta sprawę możemy wyjaśnić wyłącznie w prywatnej korespondencji mailowej.
@Client:122725983 A ja nadal przypominam ze po pomoc trzeba się zwrócić do Pomocy Społecznej. Wyjaśnianie spraw z Allegro trochę potrwa, już miałeś próbę rozmowy telefonicznej. W takim tempie załatwiania to nie wiem czy dożyjesz do pomyślnego rozwiązania.