anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Na stronie produktu wyświetlamy Brak zwrotów

Client:124005374
#2 Obserwator#

Na stronie produktu wyświetlamy produkt produkowany na zamówienie Brak zwrotów,  w regulaminie Zwroty też, jednak kupujący żąda zwrotu. Mogę odmówić zwrotu?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:124005374 oczywiście, jeśli to odstąpienie, bo jeśli reklamuje lub coś jest nie tak to nie jest zwrot tylko reklamacja 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:124005374
#2 Obserwator#

nie jest to reklamacja, wykonany produkt dla niego się podoba, ale już nie jest potrzebny. Kupujący odsyła do strony produktu gdzie jest wskazany kolor  i  rozmiar i twierdzi, że to jest standardowy produkt.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli na zamówienie. nie przyjmujesz, ale nie znamy oferty i nie wiemy czy możesz ją wyłączyć ze zwrotu.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:124005374 daj link do oferty ? bo jeśli masz faktycznie coś w 5 rozmiarach i do wyboru 8 kolorów, bez żadnej indywidualnej personalizacji to kupujący ma rację 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:124005374
#2 Obserwator#
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:124005374 to nie jest produkt personalizowany 😞 to że go dopiero robisz nie ma żadnego znaczenia, co innego jak byś robił na wymiar klienta, ale w ofercie masz konkretny wymiar, więc zmień zakładkę zwroty 😞

Art. 38. 1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem
przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do
umów:

3) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany,
wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb;

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:124005374
#2 Obserwator#

w jaki sposób mogę wystawić jeśli ja robę na zamówienie? nie znalazłem

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:124005374 to że dopiero robisz to nie znaczy że są to personalizowane produkty 😞

Jak chcesz to sprzedawać jako produkty wyłączone ze zwrotów, musisz usunąć rozstaw otworów i klient przy zamówieniu musi zmierzyć rozstaw w drzwiczkach i Ci go podać po zakupie, wtedy taki produkt będzie robiony na indywidualne zamówienie 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:124005374
#2 Obserwator#

jak będę mógł wystawić cenę? Cena zależy od wymiaru 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:124005374 przeważnie podają za cm. np. 10 zł jak kupi rączkę 10 cm musi zakupić 10 sztuk, zobacz jak sprzedają żaluzje, rolety, okleiny 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@Client:124005374 to, że produkujesz na zamówienie nie oznacza, że możesz odmówić przyjęcia zwrotu - w tej sytuacji kupujący ma prawo odstąpić od umowy. 

oznacz moderatorów

Client:124005374
#2 Obserwator#

czy to oznacza, że ​​nie jestem chroniony jako sprzedawca?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:124005374 a przed czym ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, jeżeli produkt jest wyłączony ze zwrotów to odmawiasz , ale i tak kupujący może go reklamować.

oznacz moderatorów