Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na stronie produktu wyświetlamy produkt produkowany na zamówienie Brak zwrotów, w regulaminie Zwroty też, jednak kupujący żąda zwrotu. Mogę odmówić zwrotu?
@Client:124005374 oczywiście, jeśli to odstąpienie, bo jeśli reklamuje lub coś jest nie tak to nie jest zwrot tylko reklamacja 😞
nie jest to reklamacja, wykonany produkt dla niego się podoba, ale już nie jest potrzebny. Kupujący odsyła do strony produktu gdzie jest wskazany kolor i rozmiar i twierdzi, że to jest standardowy produkt.
Jeżeli na zamówienie. nie przyjmujesz, ale nie znamy oferty i nie wiemy czy możesz ją wyłączyć ze zwrotu.
@Client:124005374 daj link do oferty ? bo jeśli masz faktycznie coś w 5 rozmiarach i do wyboru 8 kolorów, bez żadnej indywidualnej personalizacji to kupujący ma rację 😞
@Client:124005374 to nie jest produkt personalizowany 😞 to że go dopiero robisz nie ma żadnego znaczenia, co innego jak byś robił na wymiar klienta, ale w ofercie masz konkretny wymiar, więc zmień zakładkę zwroty 😞
Art. 38. 1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem
przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do
umów:
3) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany,
wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb;
w jaki sposób mogę wystawić jeśli ja robę na zamówienie? nie znalazłem
@Client:124005374 to że dopiero robisz to nie znaczy że są to personalizowane produkty 😞
Jak chcesz to sprzedawać jako produkty wyłączone ze zwrotów, musisz usunąć rozstaw otworów i klient przy zamówieniu musi zmierzyć rozstaw w drzwiczkach i Ci go podać po zakupie, wtedy taki produkt będzie robiony na indywidualne zamówienie 😄
jak będę mógł wystawić cenę? Cena zależy od wymiaru
@Client:124005374 przeważnie podają za cm. np. 10 zł jak kupi rączkę 10 cm musi zakupić 10 sztuk, zobacz jak sprzedają żaluzje, rolety, okleiny 😄
@Client:124005374 to, że produkujesz na zamówienie nie oznacza, że możesz odmówić przyjęcia zwrotu - w tej sytuacji kupujący ma prawo odstąpić od umowy.
czy to oznacza, że nie jestem chroniony jako sprzedawca?
@Client:124005374 a przed czym ?
Tak, jeżeli produkt jest wyłączony ze zwrotów to odmawiasz , ale i tak kupujący może go reklamować.