Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak wygląda sytuacja z naciskaniem na realizację zamówienia mimo tego, że kupujący otrzymał bardzo szybko zwrot, anulowanie zamówienia i wyjaśnienie. Sądziłem, że jest taka sytuacja jest normalna, możliwa ale widzę, że mimo tego niektórzy nadal próbują naciskać. Mieliśmy problem techniczny ostatnio i kilkanaście zamówień musiało być wycofane, produkty się przypisały do złego katalogu. Przez co np. elektronarzędzie, które powinno kosztować 3000 zł, sprzedawało się za 300zł. Niektórzy zwęszyli biznes, kupowali po kilka sztuk i dlatego zostało to zauważone.
Miałem nadzieję, że sprawa jest już wyjaśniona, ale dziś mi jeden znowu wysłał (zamówienie anulowane, zwrócone środki 3 dni temu z wyjaśnieniem). :
"Ewentualne anulowanie zakupu po jego opłaceniu jest wyłącznym uprawnieniem kupującego. Sprzedający może próbować podjęcia innych działań w zakresie realizacji zamówienia w uzgodnieniu z kupującym. Kupującemu przysługuje żądanie wydania rzeczy."
Mieliśmy jednego szantażowego negatywa i kilka nieprzyjemnych korespondencji z sugestiami o zniszczeniu reputacji itp. Negatywa udało się wycofać, mam nadzieję, że więcej nie dojdzie.
@PortoStrefa Słowo klucz 'błąd cenowy wada oświadczenia woli'.
Jeśli różnica w cenie jest rażąca i łatwa do zauważenia to to jest rozwiązanie.
@PortoStrefa w takiej sytuacji należy wysłać klientowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży powołując się na rażący błąd w cenie, a co do oceny ...hmmm... może wrócić .... niestety .
Czy anulowanie zamówienia, zwrot środków oraz oczywiście komentarz z wyjaśnieniem i przeprosinami jest właśnie traktowane jako takie oświadczenie?
@PortoStrefa nie , podeprzyj się stosownym paragrafem .
@PortoStrefa Kuopujący nie patrzą na to że zaistniała pomyłka, znaleźli okazję i uważają że muszą otrzymać za 1/10 ceny, Im się po prostu należy, Komentarz negatywny jak wpadnie będzie trudny do usunięcia.