Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Liczę na pomoc allegro w tej sprawie. Do niedawna miałem 100% pozytywnych opinii, niestety w ostatnim czasie 2 sytuacje pozbawiły mnie nieskalanej opinii oraz statusu super sprzedawcy. A najlepsze jest to, że oba negatywy zostały wystawione pomimo braku płatności, niezrealizowania zamówienia i nawet bez podania adresów do doręczenia... Myślę, że nie trzeba nikomu tłumaczyć, jak ogromny ma to wpływ na ilość sprzedaży.
Pierwsza sytuacja to prawdopodobnie pomyłka. Klient zamówił u nas, nie opłacił, a po zakupie w innym sklepie (którego nazwę nawet podał przez telefon!) wystawił nam negatywa. Druga sytuacja to już dno, po próbie skontaktowania się z kupującym i wyjaśnieniu, w jakiej sprawie dzwonię, kupujący się rozłączył oraz przestał odbierać. Domyślam się, o co chodzi, ale nie mam jak tego dowieść.
Drogie allegro, proszę o pomoc w rozwiązaniu tego groteskowego problemu.
Drodzy sprzedający, udało wam się kiedyś taką sytuację rozwiązać?
Logiczne, ale co z tego 😉
witam. Jak się zakończyła ta sprawa ? Jestem w identycznej sytuacji i mam związane ręce. Jakoś sprzedaży lesie na łeb przez jedną nieodpowiedzialna osobę, a allegro ma to w du...