anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywy za NIEZREALIZOWANE (nieopłacone) zamówienia!

kakalukio
#8 Zapaleniec#

Liczę na pomoc allegro w tej sprawie. Do niedawna miałem 100% pozytywnych opinii, niestety w ostatnim czasie 2 sytuacje pozbawiły mnie nieskalanej opinii oraz statusu super sprzedawcy. A najlepsze jest to, że oba negatywy zostały wystawione pomimo braku płatności, niezrealizowania zamówienia i nawet bez podania adresów do doręczenia... Myślę, że nie trzeba nikomu tłumaczyć, jak ogromny ma to wpływ na ilość sprzedaży.

Pierwsza sytuacja to prawdopodobnie pomyłka. Klient zamówił u nas, nie opłacił, a po zakupie w innym sklepie (którego nazwę nawet podał przez telefon!) wystawił nam negatywa. Druga sytuacja to już dno, po próbie skontaktowania się z kupującym i wyjaśnieniu, w jakiej sprawie dzwonię, kupujący się rozłączył oraz przestał odbierać. Domyślam się, o co chodzi, ale nie mam jak tego dowieść.

Drogie allegro, proszę o pomoc w rozwiązaniu tego groteskowego problemu.

Drodzy sprzedający, udało wam się kiedyś taką sytuację rozwiązać?

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

kakalukio
#8 Zapaleniec#

Logiczne, ale co z tego 😉

oznacz moderatorów

Crypto__Shop
#9 Pomysłodawca#

witam. Jak się zakończyła ta sprawa ? Jestem w identycznej sytuacji i mam związane ręce. Jakoś sprzedaży lesie na łeb przez jedną nieodpowiedzialna osobę, a allegro ma to w du...

oznacz moderatorów