Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient napisał do mnie, że ma problem z dodaniem drugiej sztuki do koszyka.
Klika 2 sztuki, a Gdy przechodzi do koszyka pokazuje mu jedną.
Ogłoszenie wstawione jest na allegro lokalnie. Ma to jakieś znaczenie?
Poproszę o radę jak rozwiązać problem.
Pozdrawiam
Koszyk ma swoją pojemność 50 szt. Widocznie klient ma już w nim za dużo i nic więcej się nie mieści. Niech trochę usunie, albo kupi i zapłaci.
A czy czyszczenie przeglądarki z cookies lub aktualizacja aplikacji mobilnej też będzie dobrą radą?
@HappyHiker Jeżeli ma przeładowany koszyk, to czyszczenie przeglądarki nie pomoże 🙂 Sam musi część usunąć. Zapytaj go ile ma w koszyku. Jeżeli ma mniej niż 50 sztuk, to wtedy będziemy szukać innego powodu.
@HappyHiker czy gdy wystawiałeś tą ofertę podałeś (ale nie w opisze oferty tylko w ustawieniach), że posiadasz więcej, niż jedną sztukę?
Robi to się w tym miesjcu na formularzu wystawiania:
Wpisałem 1. Czy to tu tkwi problem?
@HappyHiker tak, dlatego kupująca nie może dodać więcej sztuk.
Sprawdź proszę, czy wchodząc tutaj możesz edytować ilość sztuk w ofercie, jeśli to nie będzie możliwe będziesz mógł wystawić ją ponownie i zmienić ilość sztuk, wtedy kupująca nie powinna mieć już problemu z dodaniem kolejnej sztuki.
Mam możliwość zmiany i nawet chciałem to zrobić lecz obawiałem się, że oferta i cena będzie dotyczyła dwóch sztuk a nie jednej.
Dzięki za pomoc.