anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę anulować zamówionej przesyłki

SklepChilli
#7 Wielbiciel#

Witam. Mam problem a właściwie dwa z anulowaniem zamówionych przesyłek . W pierwszym przypadku klient zgłosił zwrot zanim produkt został wysłany. W 2 przypadku zostały źle wpisane przeze mnie dane hurtownii do etykiety ( przesyłka allegro one box,UPS ) . Prosze o pomoc czy jest możliwość usunięcia etykiety lub calej przesyłki i nadanie jej z panelu allegro ponownie, chodzi o drugi przypadek ? Dodam, że w obu przypadkach nie ma możliwości anulowania przesyłek , przycisk jest niepodświetlony .

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @SklepChilli. Przesyłkę możesz anulować z poziomu tej zakładki. Kliknij w ''Szczegóły'' przy wybranej przesyłce. Po lewej stronie znajdziesz opcję ''Anuluj przesyłkę''.  

   Marysia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

SklepChilli
#7 Wielbiciel#

Właśnie dlatego piszę ten post, ponieważ przycisk anuluj przesyłkę jest biały i nie można wybrać tej opcji. Jaki jest powód takiego stanu rzeczy ?

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SklepChilli napisz proszę do nas w tej sprawie przez ten formularz kontaktowy, ale podaj o które dokładnie zamówienie chodzi. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów