Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam problem a właściwie dwa z anulowaniem zamówionych przesyłek . W pierwszym przypadku klient zgłosił zwrot zanim produkt został wysłany. W 2 przypadku zostały źle wpisane przeze mnie dane hurtownii do etykiety ( przesyłka allegro one box,UPS ) . Prosze o pomoc czy jest możliwość usunięcia etykiety lub calej przesyłki i nadanie jej z panelu allegro ponownie, chodzi o drugi przypadek ? Dodam, że w obu przypadkach nie ma możliwości anulowania przesyłek , przycisk jest niepodświetlony .
Pozdrawiam
Cześć @SklepChilli. Przesyłkę możesz anulować z poziomu tej zakładki. Kliknij w ''Szczegóły'' przy wybranej przesyłce. Po lewej stronie znajdziesz opcję ''Anuluj przesyłkę''.
Właśnie dlatego piszę ten post, ponieważ przycisk anuluj przesyłkę jest biały i nie można wybrać tej opcji. Jaki jest powód takiego stanu rzeczy ?
@SklepChilli napisz proszę do nas w tej sprawie przez ten formularz kontaktowy, ale podaj o które dokładnie zamówienie chodzi.