Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
po synchronizacji inpostu z allegro pobiera mi normalnie zamówienia ale nie mogę pobrać dla nich etykiet bo pojawia się za każdym razem komunikat zły numer telefonu odbiorcy. Ale to nie wpisuję te numery tylko system mi pobiera z Allegro. Do tej pory normalnie się drukowalo a teraz jeden i ten sam komunikat błedny numer telefonu odbiorcy.
@gonia_krak prześlij proszę zrzut ekranu z tym komunikatem, na którym widoczne będzie pełne okno przeglądarki wraz z adresem strony oraz datą i godziną oraz przykładowy numer zamówienia przy którym ten problem się pojawił.
@gonia_krak sprawdź proszę czy masz możliwość zmiany numeru telefonu i usunięcia "+". Dane kupującego są pobierane z Allegro, ale na etapie tworzenia etykiety można edytowac numer telefonu, gabarytu przesyłki i ubezpieczenia.
Mam ale pojawią się drugi problem. Jeśli ktoś wpisał dostawę do paczkomatu to już nie mogę tej etykiety wydrukować bo na etykiecie wpisuje się tylko adres odbiorcy bez możliwości wpisania paczkomatu
W zaistniałej sytuacji prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z zrzutami ekranu i podaniem następujących danych:
- Nazwa użytkownika Allegro sprzedającego:
- Nazwa użytkownika Allegro kupującego:
- Adres e-mail sprzedającego (w naszym systemie):
- Numer Aukcji:
- ID płatności:
- Data zakupu i płatności:
- Sygnatura Paczkomatu odbiorczego:
- Nowa integracja Allegro (zakładka Allegro) czy stara (zakładka Wyślij paczki):
Zgłoszenie zostanie wysłane do dalszej weryfikacji do odpowiedniego działu.
Już przesłałam w międzyczasie. Podobno mają problem od środy i pracują nad tym