Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
formularz twierdzi że dane są niepoprawne (ale nie pisze które pole 🙂 )
zmieniłem adres na inny
zmieniłem paczkomat na inny
danych klienta nie mogę zmienić 🙂 w oczywisty sposób
ale nie pomogło
podejrzewam numer telefonu mój albo klienta bo prezentują się jakoś inaczej znaczy ze spacjami - pewnie jakiś esteta zmienił aplikację w ramach poprawek i się coś rozeszło
ktoś wie jaki to problem? niedawno coś wysyłałem i było dobrze.
jak się skontaktować z allegro? bo mimo wszystko chciałbym wysłać tą paczkę
pozdrawiam
Jan
jan_i Numer telefonu nie może zawierać spacji , ale system wskazuje błędne pole . Jedyne co mi przychodzi to przesyłka za pobraniem i nie masz umowy z przewoźnikiem .
wygląda że numer tel. jednak nie jest problemem (te spacje to jakaś estetyka tylko i są bardziej jak "fake" spacje). zgłosiłem allegro pracuje nad tematem