Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam dwa przedmioty używane przeze mnie przez wiele lat. Nie jestem sprzedawcą zawodowym. Kwota w sumie ze sprzedaży tych dwóch przedmiotów do niecałe 300 zł. Sprzedałam je na początku marca 2020 i kwoty wpłynęły do Allegro. Jeszcze wcześniej przed wystawieniem tych przedmiotów wybrałam opcje wypłaty przekazem pocztowym i podałam adres w Polsce. Wysłanie pieniędzy przekazem pocztowym powinno nastąpić 1 kwietnia 2020 roku, ale nie nastąpiło. Wysłałam mail do allegro, ale allegro nie odpowiada. Wysłałam mail do Payu bo podobno to Payu realizuje przelewy, ale Payu nie odpwiada. Oczywiście, otrzymałam numery zgłoszeń ale na tym Allegro i PayU poprzestało. Ja dalej interweniować, aby otrzymać pieniędze?
A kliknołeś wypłać przy Payu ???
PayU realizuje je automatycznie pierwszego dnia każdego miesiąca. Termin doręczenia przekazu zależy od pracy poczty i wynosi od kilku do kilkunastu dni.
Ale stan konta podaje nadal kwotę taką jakby przekaz nie został wysłany. Czy allegro ani Payu nie powiadamia że przekaz został wysłany?
A kliknołeś wypłać środki przy Payu ???
Wypłatę środków zlecisz w zakładce Środki i historia operacji, klikając [Wypłać dostępne środki].
Przy opcji przekaz pocztowy nie da się nic kliknąć żeby uruchomić przekaz np. "wypłać'. Allegro powinno realizować przelew zawsze 1 dnia miesiąca z automatu, tyle że stan konta się nie zmienił i na dodatek nie mam żadnego maila że przekaz pocztowy został wysłany.
Wypłaty przekazem masz aktywne? Sprawdź to w odpowiedniej zakładce.
Nie mam zakładki do aktywacji przekazu pocztowego. Instrukcja Allegro w sprawie przekazu pocztowego jest taka (z zakładki: Allegro - Pomoc dla sprzedających -- Konfiguracja konta wypłat - Jak wypłacić pieniądze z Allegro Finanse?)
"Przekaz pocztowy
Wypłaty przekazem pocztowym możesz zlecać tylko na adres w Polsce. PayU realizuje je automatycznie pierwszego dnia każdego miesiąca. Termin doręczenia przekazu zależy od pracy poczty i wynosi od kilku do kilkunastu dni. Wypłaty przekazem pocztowym nie są dostępne dla użytkowników kont firmowych oraz w przypadku, gdy kwota do wypłaty jest wyższa niż 800 zł. W każdym momencie możesz zmienić ustawienia wypłat. Ze względów bezpieczeństwa, gdy zmienisz numer rachunku bankowego, zablokujemy możliwość wypłacania pieniędzy z usługi PayU na 1 dzień."
Nie zmieniałam parametrów wypłat, a ta instrukcja Allegro nic nie mówi o konieczności aktywacji wypłat przekazem pocztowym. Mówi tylko o aktywacji wypłat przelewem i konieczności weryfikacji rachunku bankowego.
UWAGA!!! Przy opcji przekaz pocztowy nie da się nic kliknąć żeby uruchomić przekaz pocztowy np. "wypłać'. Allegro powinno realizować przelew zawsze 1 dnia miesiąca z automatu, tyle że stan konta się nie zmienił i na dodatek nie mam żadnego maila że przekaz pocztowy został wysłany.
Właśnie przed chwilą otrzymałam maila że allegro wysłało zapytanie do Payu dlaczego przekaz nie został zrealizowany. Czyli nadal jestem w punkcie "0", bo teraz będę czekać na informacje z Payu do którego i tak wcześniej napisałam.
Odpisz Allegro, że Ciebie nie interesuje powód braku realizacji przekazu, zażądaj odsetek 🙂
Czekam na odpowiedź payu ale jak do jutra nie dostanę to tak napiszę. dzieki.
Na pewno dostanę odpowiedzi,że system informatyczny allegro został zainfekowany przez koronawirus i przestał wypłacać 🙂 ...cudownym dla allegro zbiegiem okoliczności.
@Client:41109560 prześlij mi proszę numer sprawy, o której piszesz.
08921494 to jest numer zgłoszenia Allegro
01627741 to jest numer zgłoszenia PayU
Sprawa stoi w miejscu. Nie mam żadnej informacji od PayU że wysłali przekaz. W ogóle nie odpowiedzieli na moje zgłoszenie, tylko z automatu został nadany numer
@Client:41109560 Widzę, że 18 h temu otrzymałeś od nas maila:
Dzień dobry,
Dziękuję za wiadomość.
Skontaktowałam się w tej sprawie z operatorem PayU. Jak tylko uzyskam odpowiedź, niezwłocznie wrócę do Pani z informacją.
Sprawa jest w trakcie konsultacji, także proszę Cię o cierpliwość.
Dziękuję za zainteresowanie moją sprawą. Tak. Napisałam w jednym postów że taką odpowiedż otrzymałam. Na razie problem nie został rozwiązany. Tak jak wszyscy teraz potrzebuje pilnie tych pieniędzy. Dam znać jak zostanie rozwiązany ten problem. Pozdrawiam
@Client:41109560 rozumiem - poprosiłam o możliwie szybką odpowiedź w Twojej sprawie, jak tylko PayU się odezwie, nasz konsultant będzie działał dalej 🙂
Ok dzięki za zainteresowanie. Czekam na Twoją wiadomość z utęsknieniem 🙂
Boze czlowieku wyluzuj 1 wysylaja a ty 2 juz sie plujesz ze kasy nie dostales,przekaz idzie pare dni bez przesady
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄