anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie udało się zlecić odwołania oferty, spróbuj ponownie, błąd w Allegro

KacperKsiez
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

Klient rozmyślił się z licytacji, ja chciałem użyć opcji "Odwołaj oferty" aby anulować jego zakup, jednak dostaję taki błąd... Próbowałem z różnych przeglądarek i nic

KacperKsiez_0-1697982795940.png

 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#

Zwykłe czy Lokalne?

oznacz moderatorów

KacperKsiez
#7 Wielbiciel#

Chodzi o Allegro zwykłe

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@KacperKsiez podaj proszę numer tej oferty.

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

KacperKsiez
#7 Wielbiciel#

14483495756

oznacz moderatorów

KacperKsiez
#7 Wielbiciel#

Tak samo z moją poprzednią licytacją o numerze 14454744074

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@KacperKsiez dziękuje! Zgłosiłam to do Działu technicznego, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@KacperKsiez czy możesz przesłać zrzut ekranu z widocznym pełnym oknem z widoczny adresem strony oraz datą i godziną z pojawiającym się komunikatem o błędzie? 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

KacperKsiez
#7 Wielbiciel#

KacperKsiez_0-1698059029044.png

Kliknąłem następująco: trzy kropki przy i7-9700k -> odwołaj oferty -> oferta od klienta -> wpisałem powód "na prośbę klienta" -> odwołaj

następnie wyskoczył komunikat z lewego dolnego rogu

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@KacperKsiez dziękuję! Przekazałam to do Działu technicznego, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@KacperKsiez niestety otrzymałam odpowiedź z Działu technicznego, że rozdzielczość na zrzucie jest tak mała, że nie można nic odczytać, czy możesz jeszcze raz przesłać zrzut ekranu w lepszej jakości? 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów