anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie zapisujące się zmiany w opcji dostawy przy danym produkcie, oraz "powracające" oferty

Client:108366498
#7 Wielbiciel#

Witam. Czasem gdy zmieniam opcje dostawy przy produktach, które wiem, że nie zmieszczą się w paczkomacie, nie aktualizują się i klienci ponownie zamawiają ten sam produkt do paczkomatu… dużo jest po tym odkręcania i próśb z mojej strony o wysłanie kurierem. Czy ktoś miał taki problem i wie jak temu zaradzić?

Drugi problem, jest taki, że chcę jakiś produkt usunąć na stałe z oferty a on jest cały czas widoczny. Mimo, że go usunęłam ręcznie. Może mieć to związek z programem do integracji? Jest to uciążliwe, proszę o pomoc.

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @Client:108366498! W pierwszej sprawie potrzebowałabym przykład konkretnej oferty, w której tak się stało, a także nagranie ekranu lub zrzuty ekranu z kolejno wykonywanych czynności podczas zmiany metod dostawy. 
Tak, może to mieć związek  z programem z którego korzystasz, abym mogła to potwierdzić również konieczny będzie numer oferty. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów