Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Czasem gdy zmieniam opcje dostawy przy produktach, które wiem, że nie zmieszczą się w paczkomacie, nie aktualizują się i klienci ponownie zamawiają ten sam produkt do paczkomatu… dużo jest po tym odkręcania i próśb z mojej strony o wysłanie kurierem. Czy ktoś miał taki problem i wie jak temu zaradzić?
Drugi problem, jest taki, że chcę jakiś produkt usunąć na stałe z oferty a on jest cały czas widoczny. Mimo, że go usunęłam ręcznie. Może mieć to związek z programem do integracji? Jest to uciążliwe, proszę o pomoc.
Cześć @Client:108366498! W pierwszej sprawie potrzebowałabym przykład konkretnej oferty, w której tak się stało, a także nagranie ekranu lub zrzuty ekranu z kolejno wykonywanych czynności podczas zmiany metod dostawy.
Tak, może to mieć związek z programem z którego korzystasz, abym mogła to potwierdzić również konieczny będzie numer oferty.