Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałam jedną paczkę z pierwszą etykietą Smart. Czy za drugą, niewykorzystaną etykietę trzeba pisać do Poczty o zwrot, a może opłata nie została pobrana i nie trzeba robić nic?
Jak zrobiłam taki sam błąd kiedyś w INPost, to mi oddali pieniądze za niewykorzystaną etykietę, to było chyba bez Smart.
@CHECINIAKI, czy możesz podać numer tej etykiety oraz numer zamówienia?
Chodzi o to zamówienie:
52eb94b3-b8a8-11ec-8c2f-11fc4978b842
Drugiej etykiety nie drukowałam, tylko nacisnęłam polecenie "Anuluj".
@CHECINIAKI, super - potwierdziłam, że skutecznie anulowałaś etykietę. 🙂
Opłatę za etykietę naliczamy dopiero w momencie zeskanowania przez kuriera, więc nie zostanie ona naliczona w tym przypadku. 🙂
Dziękujē