Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupujący, który dokonał zakupu na fakturę nie odebrał przesyłki, która wróciła. Próbowałam się z nim skontaktować - na allegro jest nr telefonu, który nie odpowiada, nie ma jak się bezpośrednio skontaktować po zakupie bo allegro nie daje takiej możliwości sprzedającemu (wysłałam wiadomość na przypisany mail ale to nic nie dało).
co mam zrobić w takiej sytuacji? Na dobrą sprawę faktura została wystawiona i wysłana, nie muszę przyjmować zwrotu bo od firm nie ma takiego obowiązku. Mam zostawić paczkę na magazynie ? Mimo wszystko zrobić korektę i odesłać nie wiadomo gdzie ? ( nie mam dokumentu zwrotu, odstąpienia od umowy więc średnio widzę bez podkładki robić korektę do faktury )
Masz prawo nie przyjmować ponieważ nie odstąpił od umowy zakupu, prawo przewiduje zwrot w niektórych przypadkach w zakupach na FV. Poczekaj i masz dwa wyjścia, napisać że nie zwracasz śrdoków i oczekujesz zapłaty za magazynowanie albo zwrócić środki i zapomnieć.
czyli tak jak myślałam. ja podjęłam wszystkie możliwe sposobu kontaktu, które dało mi allegro. pozostałe mi tylko czekać aż sami się odezwą.