anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieuczciwy kupujący, wrzuca produkt do koszyka i nie płaci, blokując sprzedaż, a potem sprzedaje

MAMY ROZWIĄZANIE!
bskow
#1 Nowicjusz#

Cześć, 

W jaki sposób anulować sprzedaż u klienta,  który ją "rozpoczął", a nie dokonał płatności.

Po sprawdzeniu okazało się, że sam sprzedaje taki sam produkt, tylko w znacznie wyższej cenie. Sprawa dotyczy sprzedaży telefonu. W opiniach o tym użytkowniku często pojawia się sytuacja, że ktoś u niego zamówił telefon niebieski, a przyszedł biały. Wygląda to na skupowanie w niższych cenach urządzeń/ewentualnie blokowanie sprzedaży innych, po czym wystawianie jako swoich ofert (kupionych wcześniej przedmiotów).

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
xyz96
#21 Demiurg#

@bskow Jeśli nie płaci, to wystąp o zwrot prowizji i wystaw przedmiot ponownie. Kupującego możesz wpisać na czarną listę.

oznacz moderatorów
bskow
#1 Nowicjusz#

OK, dziękuję

oznacz moderatorów