Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Sprzedałem sprawną ale niestety naprawianą płytę główną do laptopa na allegro lokalnie. Kupujący ma jednak zastrzeżenia do działania płyty (nie działa ponoć kompletnie ) i chce zwrotu pieniędzy (umówiliśmy się na taką ugodę przed zakupem jednak kupujący ponosi koszty wysyłki zwrotnej) Zgodziłem się, płyta już do mnie leci. Niestety mam taki problem że pieniądze mu mogę przelać dopiero 25.11 najchętniej więc go poinformowałem o tym. Jednak w bardzo nieuprzejmy sposób mi powiedział co o tym myśli. Już wcześniej nie był za bardzo miły. Czy dałoby się coś zrobić? Chciałbym rozwiązać to pokojowo i "na luzie". Oczywiście zamierzam przesłać z powrotem pieniądze jak się wszystko będzie zgadzać, jednak nie powiem, troszkę się frustruję ponieważ nigdy w ciągu mojej 4 letniej historii sprzedaży na różnych platformach nie miałem takich problemów i nie wiem totalnie co zrobić. Zdjęcia z rozmowy
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Nic się nie da zrobić, aby on był bardziej miły.
Co sie dziwisz ze kupujacy zrobil sie nerwowy. Kupil towar ktory okazal sie niesprawny i oczekuje zwrotu kasy a tu dowiedzial sie ze musi czekac prawie 2 tyg. Postaw sie w jego sytuacji😉
Niektórych nawet jak pogłaszczesz będą warczeć ,klient nasz pan i chcąc nie chcąc musimy tańczyć jak nam zagra.
@Kjubson Skoro sprzedałeś na AL, to dlaczego rozmowa jest z olejiksa?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Kjubson No i wyślesz mu kasę 25 jak obiecałeś i nie ma się co pocić.
Nie masz na razie kasy, to mu nie wytrzepiesz z osiołka.
Wyślesz przelew 25 i po sprawie.