anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Obniżenie ceny przedmiotu po rozpoczęciu sprzedazy

Czerwo64
#7 Wielbiciel#

czy istnieje możliwość obniżenia ceny przedmiotu jeśli kupujący rozpoczął już płatność ?jeśli tak to w jaki sposób to zrobic? Np przedmiot jest za 100 zł ale w wiadomościach prywatnych dogadałem się z klientem że sprzedam mu za mniej 

Nie zdarzylam zmienić ceny a on już rozpoczął zakup i ten przedmiot teraz jakby wisi bo klient nie zapłaci więcej niż kwota na którą się umawiałem itp 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

konto zamknięte
Nie dotyczy

Jak zapłaci to poprostu zrobisz zwrot ze środków AF (PayU/P24) 🙂

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@konto zamknięte

Po co ma zwracać pieniądze wpłacone przez PayU? Niech @Czerwo64 poprosi o numer konta kupującego, zwróci mu różnicę i po kłopocie 🙂

Wiola
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Zawsze jakiś tam ślad zostanie, ja tam zawsze wolę zwroty robić poprzez AF 😛

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@Czerwo64

Jedyna opcja to płatność bezpośrednio na Twoje konto. Systemy płatności, w tym także BLIK "wymuszają" płatność za podaną na aukcji cenę + równowartość za wybrany przez klienta rodzaj przesyłki.

Wiola
oznacz moderatorów

Czerwo64
#7 Wielbiciel#

Ale klient może w razie co anulować płatność ja obnoze cenę i on kupi jakby na nowo prawda?

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@Czerwo64

Niech klient nie anuluje płatności, bo szkoda, go dwa razy fatygować - raz o anulowanie płatności, a dwa o ponowną wpłatę.

Niech Twój klient poda Ci numer rachunku, a Ty zwrócisz mu różnicę ceny towaru. Tak będzie najlepiej dla obu stron.

 

 

Wiola
oznacz moderatorów

Czerwo64
#7 Wielbiciel#

Dokładnie to zaproponowałem niestety klient się nie zgadza a uparcie twierdzi że anulować niczego nie może bo nie ma takiej możliwości ...

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Ale on zapłacił, czy nie zapłacił? Jeśli nie zapłacił, to możesz wystąpić o zwrot prowizji i wystawić przedmiot ponownie w niższej cenie. Jeśli nie zapłacił, to niczego nie musi anulować.

To jest Allegro Lokalnie? Tam nie dostaniesz zwrotu prowizji.

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@Czerwo64

Jeśli płatność ma status zakończony, to możesz zwrócić środki na konto kupującego, o ile ich nie wypłaciłeś. Jeśli klient nie chce podać ci numeru konta, cóż, wyślij mu towar, a może coś w gratisie, skoro nijak możesz się z nim dogadać.

Wiola
oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Ale klient może w razie co anulować płatność ja obnoze cenę i on kupi jakby na nowo prawda?

@Czerwo64  Musi anulować zakup. Przy tym rozwiązaniu zapłacisz prowizję od faktycznej kwoty transakcji.

oznacz moderatorów