anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odebrana przesyłka,podpisana a po 9 dniach zgłoszenie szkody.

MAMY ROZWIĄZANIE!
NASFORM
#8 Zapaleniec#

Co w przypadku odebrania przesyłki z podpisem, a po 9 dniach wielkie odkrycie ze paczka jest uszkodzona, kabina prysznicowa zapakowana na palecie.Przesyłka była za pobraniem bez możliwości zwrotu. No to klient po 9 dniach zgłosił szkodę reklamacje i zwrot towaru oraz pieniędzy  iż dostał uszkodzony produkt. Co jest śmiechem …. Dla mnie. Przewoźnik odmówił spisania protokołu stwierdzając ze to jest już za późno zgłoszone z czym się zgadzam.

oznacz moderatorów
41 ODPOWIEDZI 41
mdrogeria
#21 Demiurg#

@NASFORM reklamacja to nie śmiech .... jako przesiębiorca musisz ją przyjąć i się do niej ustosunkować .

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Ustosunkowac sie trzeba tylko jak? Odrzucic poniewaz nie ma protokołu szkody? W tym momencie sprzedawca będzie stratny bo sam już reklamacji do przewoźnika nie zrobi bo się kupującemu nie chciało o pewne podstawowe rzeczy zadbać jak stwierdzenie że towar za grubą kasę dojechał rozwalony. Ewentualnie klient będzie poszkodowany a na swoje wychodzi przewoźnik który umywa ręce. Jeszcze mi jedna rzecz na myśl przychodzi klient tak montował że popsuł

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@az1rael autor wątku jest przedsiębiorcą , to do niego należy decyzja

oznacz moderatorów
NASFORM
#8 Zapaleniec#

Śmiech nie jest z reklamacji. Ale ze sposobu jaki klient wybrnął z kłopotu.dwie szyby stłuczone - odbierając paczkę przy czym dźwięk lecącego stłuczonego  szkła słychać i przy odbiorze było wszystko dobrze a nagle po 9 dniach oznajmili ze odebrali stłuczone. 

oznacz moderatorów
starling_shop
#14 Krzewiciel#

Znając życie na allegro to sam je stłukł podczas rozpakowywania lub montażu...

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

A powiedz czym ty to wysłałeś? 

oznacz moderatorów
NASFORM
#8 Zapaleniec#

DB Schenker, kabina była dobrze spakowana.sam to pakuje i przed wysyłka otwieram karton i sprawdzam stan produktu. 
Rzeczy które sprzedaje zaczynaja się od 700,00 plus …. wiec podchodzę do wysyłki bardzo poważnie.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Na przyszlosc, nagrywaj jak sprawdzasz i pakujesz żebyś miał czarno na bialym że odrzucasz reklamację bo towar był nienaruszony 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@NASFORM rozumiem , odrzruć wobec tego reklamację i czekaj na efekt swojej decyzji ......nic nie sugeruję .

oznacz moderatorów
NASFORM
#8 Zapaleniec#

Odrzuciłem,ale klient wysłał do mnie dziś przesyłkę. Allegro zaleciło zwrócić się do przewoźnika.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Odpisz allegro ze przewoznik odrzuca reklamacje z powodu niesporzadzenia protokolu szkody przez kupujacego oraz uplyniecia od czasu odebrania towaru do czasu zgloszenia uszkodzenia. Ze w tym momencie wskutek niedbalstwa kupujace poniewaz nie sprawdzil towaru reklamacje przewoznik uznaje za bezzasadna i ty takze odrzucasz reklamacje na tej podstawie poniewaz z tego samego powodu tj opieszalosci kupujacego nie zostanie ona od ciebie uwzgledniona

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Czas nie ma znaczenia na reklamacje ma nawet dłużej niż 9dni, musisz ja rozpatrzyć i uznać albo odrzucić a kupujący zrobi coś albo nie.

oznacz moderatorów
NASFORM
#8 Zapaleniec#

Kupujący nie reaguje na odrzucenie i odesłał dziś przesyłkę do mnie.odebrać nie odbierać?

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Odebrać rozpatrzyć reklamację np odrzucić i poinformowac że możesz mu odesłać za dodatkową oplatą lub może osobiście odebrać pod adresem xxx i że jak tego nie zrobi po 30 dniach zutylizujesz przedmiot lub druga wersja policzysz mu magazynowanie albo reklamacje uznajesz wymieniasz na przyszlosc wszystko nagrywasz i kolejnym razem masz dowod na pokazanie faka takiemu cwaniakowi 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@az1rael tu nie jest taka prosta sprawa , autor watku ma świeżutkie konto ...... wiesz czym się może to skończyć jeśli źle rozegra sprawę .

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Wiem ale to jest towar nie za kilka zlotych tylko za kilkaset taniej wyjdzie prawnika wziac niz udupic na starcie gruba kase cos czuje, dlatego w dyskusji musi pieknie wszystko wkleic tj screenshot z trackingu kiedy wyslano i odebrano oraz odmowe uznania reklamacji przez przewoznika z racji nie sporzadzenia protokolu szkody oraz braku zgloszenia uszkodzenia paczki w terminie do 7dni (tyle zazwyczaj daja przewoznicy potem sie wypieraja ze oni cos uszkodzili) nastepnie nalezy wskazac odstep czasowy miedzy data odbioru a zgloszenia uszkodzenia przez kupujacego i porownac z tym co odpisal kuroer (mi raz odpisali z inpost wprost ze uplynelo 7dni prosze uprzejmie nas pocalowac tam gdzie plecy traca swoja szlachetna nazwe)

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@NASFORM Problem jest taki, że negatyw od tego kupującego może zrujnować Twoje konto i sprzedaż 😕
Jeszcze większy problem jest taki, że nawet jeśli przyjmiesz reklamację (nieważne czy słuszną czy niesłuszną) to kupujący nadal może wystawić negatywa.

Witamy na allegro 😞

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@NASFORM to jest reklamacja , odebrać MUSISZ ! po odebraniu napiszesz ponownie do klienta pismo z decyzją oraz szczegółowym opisem powodu odrzucenia .

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jak nie odbierzesz to z pewnością wygra bo założy Ci dyskusje, (co i tak może być) a tu mu odpiszesz że odrzucasz i odsyłasz.

oznacz moderatorów