Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co w przypadku odebrania przesyłki z podpisem, a po 9 dniach wielkie odkrycie ze paczka jest uszkodzona, kabina prysznicowa zapakowana na palecie.Przesyłka była za pobraniem bez możliwości zwrotu. No to klient po 9 dniach zgłosił szkodę reklamacje i zwrot towaru oraz pieniędzy iż dostał uszkodzony produkt. Co jest śmiechem …. Dla mnie. Przewoźnik odmówił spisania protokołu stwierdzając ze to jest już za późno zgłoszone z czym się zgadzam.
@NASFORM reklamacja to nie śmiech .... jako przesiębiorca musisz ją przyjąć i się do niej ustosunkować .
Ustosunkowac sie trzeba tylko jak? Odrzucic poniewaz nie ma protokołu szkody? W tym momencie sprzedawca będzie stratny bo sam już reklamacji do przewoźnika nie zrobi bo się kupującemu nie chciało o pewne podstawowe rzeczy zadbać jak stwierdzenie że towar za grubą kasę dojechał rozwalony. Ewentualnie klient będzie poszkodowany a na swoje wychodzi przewoźnik który umywa ręce. Jeszcze mi jedna rzecz na myśl przychodzi klient tak montował że popsuł
@az1rael autor wątku jest przedsiębiorcą , to do niego należy decyzja
Śmiech nie jest z reklamacji. Ale ze sposobu jaki klient wybrnął z kłopotu.dwie szyby stłuczone - odbierając paczkę przy czym dźwięk lecącego stłuczonego szkła słychać i przy odbiorze było wszystko dobrze a nagle po 9 dniach oznajmili ze odebrali stłuczone.
Znając życie na allegro to sam je stłukł podczas rozpakowywania lub montażu...
A powiedz czym ty to wysłałeś?
DB Schenker, kabina była dobrze spakowana.sam to pakuje i przed wysyłka otwieram karton i sprawdzam stan produktu.
Rzeczy które sprzedaje zaczynaja się od 700,00 plus …. wiec podchodzę do wysyłki bardzo poważnie.
Na przyszlosc, nagrywaj jak sprawdzasz i pakujesz żebyś miał czarno na bialym że odrzucasz reklamację bo towar był nienaruszony
@NASFORM rozumiem , odrzruć wobec tego reklamację i czekaj na efekt swojej decyzji ......nic nie sugeruję .
Odrzuciłem,ale klient wysłał do mnie dziś przesyłkę. Allegro zaleciło zwrócić się do przewoźnika.
Odpisz allegro ze przewoznik odrzuca reklamacje z powodu niesporzadzenia protokolu szkody przez kupujacego oraz uplyniecia od czasu odebrania towaru do czasu zgloszenia uszkodzenia. Ze w tym momencie wskutek niedbalstwa kupujace poniewaz nie sprawdzil towaru reklamacje przewoznik uznaje za bezzasadna i ty takze odrzucasz reklamacje na tej podstawie poniewaz z tego samego powodu tj opieszalosci kupujacego nie zostanie ona od ciebie uwzgledniona
Czas nie ma znaczenia na reklamacje ma nawet dłużej niż 9dni, musisz ja rozpatrzyć i uznać albo odrzucić a kupujący zrobi coś albo nie.
Kupujący nie reaguje na odrzucenie i odesłał dziś przesyłkę do mnie.odebrać nie odbierać?
Odebrać rozpatrzyć reklamację np odrzucić i poinformowac że możesz mu odesłać za dodatkową oplatą lub może osobiście odebrać pod adresem xxx i że jak tego nie zrobi po 30 dniach zutylizujesz przedmiot lub druga wersja policzysz mu magazynowanie albo reklamacje uznajesz wymieniasz na przyszlosc wszystko nagrywasz i kolejnym razem masz dowod na pokazanie faka takiemu cwaniakowi
@az1rael tu nie jest taka prosta sprawa , autor watku ma świeżutkie konto ...... wiesz czym się może to skończyć jeśli źle rozegra sprawę .
Wiem ale to jest towar nie za kilka zlotych tylko za kilkaset taniej wyjdzie prawnika wziac niz udupic na starcie gruba kase cos czuje, dlatego w dyskusji musi pieknie wszystko wkleic tj screenshot z trackingu kiedy wyslano i odebrano oraz odmowe uznania reklamacji przez przewoznika z racji nie sporzadzenia protokolu szkody oraz braku zgloszenia uszkodzenia paczki w terminie do 7dni (tyle zazwyczaj daja przewoznicy potem sie wypieraja ze oni cos uszkodzili) nastepnie nalezy wskazac odstep czasowy miedzy data odbioru a zgloszenia uszkodzenia przez kupujacego i porownac z tym co odpisal kuroer (mi raz odpisali z inpost wprost ze uplynelo 7dni prosze uprzejmie nas pocalowac tam gdzie plecy traca swoja szlachetna nazwe)
@NASFORM Problem jest taki, że negatyw od tego kupującego może zrujnować Twoje konto i sprzedaż 😕
Jeszcze większy problem jest taki, że nawet jeśli przyjmiesz reklamację (nieważne czy słuszną czy niesłuszną) to kupujący nadal może wystawić negatywa.
Witamy na allegro 😞
@NASFORM to jest reklamacja , odebrać MUSISZ ! po odebraniu napiszesz ponownie do klienta pismo z decyzją oraz szczegółowym opisem powodu odrzucenia .
Jak nie odbierzesz to z pewnością wygra bo założy Ci dyskusje, (co i tak może być) a tu mu odpiszesz że odrzucasz i odsyłasz.