Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie. Nie wiem jak rozwiązać poniższą sytuację:
Klient zakupił huśtawkę dla niemowląt (brak baterii w zestawie). Po odebraniu okazało się, że nie działa.
Klient założył dyskusję i nie chce zgłosić reklamacji- nie interesuje go opcja naprawy, a oczekuje jedynie zwrotu środków za zakup huśtawki i zakup baterii zasilających produkt. Dodam, że koszt zakupu baterii przez Klienta to prawie połowa wartości sprzedanego bujaczka.
Proszę o doradzenie możliwego rozwiązania w tej sprawie.
@_Kinderlandia_ Huśtawka i bateria to całość, jeden zestaw? jak zakup konsumencki to przyjęcia zwrotu nie możesz odmówić ale możesz pomniejszyć zwrot o tyle o ile zmniejszyła się wartość towaru.
@LEW433 Czytaj, a nie pisz aby pisać : Klient zakupił huśtawkę dla niemowląt (brak baterii w zestawie)
@_Kinderlandia_ Oddaj tylko za huśtawkę. Baterie sa jego własnością. A jak by kupił dywan do położenia pod huśtawką to też oczekiwał by zwrotu kosztów ?
Nie bądź taki bystry bo już tu wszystko czytaliśmy i wolę mieć pewność.😛
Huśtawka jest sprzedawana bez baterii w zestawie.
@_Kinderlandia_ To przyjęcia zwrotu nie możesz odmówić, ma prawo do zwrotu.
@_Kinderlandia_ Napisz grzecznie ( odpisuj ZAWSZE w dyskusji) że jeżeli chce odesłać jako zwrot bez podania przyczyny, moze to zrobić ale wysokość zwrotu może być pomniejszona o ew. zmniejszenie wartości przedmiotu. Jeżeli chce skorzystać z reklamacji, prosze bardzo, jeżeli ją uznasz doślesz nową huśtawkę i oddasz za przesyłkę uszkodzonej do siebie ( jeśli klient coś za to zapłaci). Jesli nie uznasz to klient będzie musiał odebrać ją na swój koszt. Baterie nie podlegają żadnej refundacji - zakupił jakie chciał i może z nimi zrobić co chce.
Właśnie podobnie tutaj myślę. Tylko że Klient przy odstąpieniu oczekuje że wsadzi baterie z paragonem do paczki, a ja mam mu zwrócić za zakup + baterie. Innego wyjścia nie widzi i wprost pisze, że czeka na pomoc Allegro bo inaczej się nie dogadamy.
Dodam jeszcze że przed transakcją pytał o rabat, a teraz wprost twierdzi, że celowo został narażony na dodatkowe koszty.
Trudny przypadek..
@_Kinderlandia_ spytaj go na jakiej podstawie..... obstawaj ( grzecznie ) przy swoim.
Tego się będę trzymać. Dziękuję
@_Kinderlandia_
Klient przy odstąpieniu oczekuje że wsadzi baterie z paragonem do paczki.
Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zakup złożone Tobie nie dotyczy baterii, które nie były przedmiotem transakcji z Tobą (nie można odstąpić od Umowy, która nie została nigdy zawarta).
Baterie są własnością Klienta i jeżeli (omyłkowo lub celowo) włoży je do paczki to powinnaś wezwać go do odbioru Jego własności na Jego koszt pod rygorem oddania ich na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo Klienta.
a teraz wprost twierdzi, że celowo został narażony na dodatkowe koszty.
To Kupujący swoim niewłaściwym postępowaniem sam naraża się na dodatkowe koszty. Gdyby złożył reklamację - to w przypadku gdyby okazała się zasadna - koszt jej rozpatrzenia (i usunięcia wady lub wymiany rzeczy) obciążałby sprzedającego.