anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odzyskanie Smart w sprzedaży, po negatywnej opinii od kupującego

melonek5555
#8 Zapaleniec#

Witam.

Była sobie sytuacja, że prowadząc sprzedaż na koncie allegro, mając póki co 30 pozytywnych opinii (poleceń od kupujących), trafił się pierwszy, który wystawił opinię negatywną (nie polecając zakupów). Przemilczę powód jej wystawienia, na usunięcie jej ze strony kupującego nie ma co liczyć.

W wyniku tego znacznie spadła jakość sprzedaży na koncie sprzedającego (z około 500 na -460), a przy ofertach wygasła opcja Smart dla klientów.

 

Pytanie: Czy ta opcja wróci po 30 dniach od wystawienia tej opinii, w myśl na temat zerowania punktów przez allegro w kwestii jakości sprzedaży?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@melonek5555 wróci dopiero jak będziesz miał min 98 % poleceń 😄 Więc bez komentarzy i sprzedaży zapomnij że to szybko nastanie 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

utrzymuj średnią ocen sprzedaży na poziomie co najmniej 98% (lub status Super Sprzedawcy)

Warunki dotyczące sprzedaży

  • zdobądź co najmniej 5 unikalnych pozytywnych ocen transakcji (łapek w górę) w ciągu ostatnich 12 miesięcy
  • utrzymuj średnią ocen sprzedaży na poziomie co najmniej 98% (lub status Super Sprzedawcy)
  • zadbaj o poprawną obsługę adresów mejlowych kupujących w systemie do zarządzania sprzedażą, z którego korzystasz oraz upewnij się, że są poprawnie przekazywane do firmy logistycznej – dowiedz się więcej na ten temat
  • terminowo reguluj opłaty za usługi Allegro
  • zadbaj o zgodność Twoich ofert z regulaminem Allegro i nie składaj kupującym propozycji zakupów poza Allegro.

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/co-zrobic-aby-moje-oferty-by...

oznacz moderatorów

melonek5555
#8 Zapaleniec#

eee... to jako że ze 100% zrobiło mi się 96.8%, to chyba nowe konto sprzedażowe bedzie miało więcej sensu, niż dociągnąć do tych 98%

oznacz moderatorów