Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam taki problem otóż otrzymaliśmy limitowaną liczbę produktów które zostały sprzedane na Allegro. Przed wysyłką dokładnie je sprawdzamy i okazało się że jedna sztuka jest uszkodzona. Niezwłocznie poinformowałem kupującego o tym fakcie i dokonałem mu zwrotu wpłaconych środków.
Niestety nie mam możliwości wymiany uszkodzonego towaru na inny/nowy dlatego poinformowałem kupującego o tym. Jakie powinny być kolejne kroki ? Kupujący oczekuje że wyślę mu nieuszkodzony towar.
@POLSKIE-MONETY przecież nie stworzysz , jeśli zwrócisz środki ze strony allegro nic Ci nie grozi natomiast klient może negatywnie ocenić transakcję . Zaproponuj klientowi zwrot środków lub wysyłkę produktu z wadą jednocześnie oferując do niego rekompensatę .
Dzięki za zrozumienie, spodziewam się że klient negatywnie oceni transakcję. Już zwróciłem środki wysyłając również zdjęcie uszkodzonego towaru. My zareklamujemy ten towar u producenta ale otrzymamy tylko zwrot pieniędzy. I nic więcej nie jestem w stanie zrobić.
@POLSKIE-MONETY przesłana fotka uszkodzenie OK. , ale lepiej było zaczekać na decyzję klienta , skoro towar ma małą podaż być może wolałby wysyłki po obniżonej cenie .
Poczekaj na decyzję klienta. Jak będzie chciał towar pomimo uszkodzenia to mu zaproponuj niższą cenę.
Tylko wpisz na dowodzie zakupu (faktura lub paragon) jaka wadę ma produkt. Wady o których klient wiedział w momencie zakupu nie podlegają reklamacji.
@POLSKIE-MONETY zwróć kasę i jesteś kryty ze strony allegro, klientowi napisz że towar uległ uszkodzeniu co wychwycono podczas pakowania i że zwracasz kasę