Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam forumowiczów i użytkowników portalu.
Przestrzegam stanowczo i wyraźnie przed użytkownikiem RicoY.
Piszę to dlatego, ponieważ zakupiłem przedmiot na jego aukcji mniej więcej rok temu.
Wysyłka była poprzez paczkomat, odebrałem pustą paczkę, bez jakiejkolwiek zawartości, nie licząc poskładanego kartonu.
Allegro zwróciło mi po prawie roku walki o swoje pieniądze - środki z programu ochrony kupujących.
Użytkownik od czasu otwarcia dyskusji w centrum sporów - nie zalogował się na stronie Allegro.
Jeśli nie chcecie Państwo utopić pieniędzy na kilka miesięcy / omijajcie tego allegrowicza szerokim łukiem.
Podkreślam, co najważniejsze. Poniżej -
Ten użytkownik do tej pory jest wg. Allegro lokalnie - zweryfikowany. Czyli - nadal może wystawiać, i wysyłać ludziom puste paczki, tak jak mi.
Proszę mieć się na baczności z takimi jak i innymi tego typu przypadkami.
Pozdrawiam.
@radekrosinski118 Każdego może takie coś dosięgnąć, tym bardziej na AL.
Oczywiście, szczególnie że oznaczenie "zweryfikowany użytkownik"
Nie ma żadnego znaczenia.
Ten... człowiek nie miał nawet podanego prawdziwego numeru telefonu.
To mnie nauczyło by dzwonić do prywatnego sprzedającego przed kupnem.
Post wstawiłem tylko i wyłącznie dlatego, by ostrzec, dać do myślenia.
@radekrosinski118 Allegro zachęca do zakupów wszelkimi możliwymi sposobami 🙂 Dobrze, że udało Ci się pieniądze odzyskać, tylko dlaczego trwało to aż rok? Allegro chwali się, że średni czas wypłaty z POK to 7 dni.
Na Lokalnie można spotkać też czynne, aktywne oferty sprzedawców z zawieszonymi kontami 🙂
Zakup został dokonany 26 listopada 2019.
Rekompensatę przyznano 9 listopada b.r.
Czemu trwało to ponad rok? Nie mam zielonego pojęcia. Allegro kilkukrotnie odrzucało moje wnioski. Na sam koniec napisałem że zwrócę się do UOKIK - Allegro ponownie rozpatrzyło mój wniosek, tym razem pozytywnie.
@radekrosinski118 Zawsze znajdzie się taki"rodzynek" w działalności Allegro, rok.....może dla nich to niedługo.😁
Najważniejsze że pozytywnie się to wszystko zakończyło. 🙂
@radekrosinski118 masz wyrok sądu ? udowodniłeś że to sprzedawca Cię oszukał ? Nie bierzesz pod uwagę że też kurierzy okradają paczki ? Jeśli sprzedawca by to robił często miał by zawieszone konto bez możliwości otworzenia kolejnego 😉 Przeanalizuj to na spokojnie czy masz podstawy żeby oskarżać sprzedawcę ?
Jeśli dla Pani/Pana to co napisałem wcześniej, nie jest powodem do tego by "oskarżać" sprzedającego o oszustwo - dopiszę jeszcze kilka istotnych spraw.
Oprócz tego, że miał podane nieprawdziwe dane, najprawdopodobniej nie tylko nr. tel ale również dane osobowe - sprzedający w dyskusji wypowiadał się w taki sposób - tu cytuję:
"źle pan trafiłeś w piz*u"
"i mnie nie wych**asz"
"zabulisz i się k**wa oduczysz takich krzywych akcji"
"kojarzysz mi się z cyganami pod galerią"
Napiszę to jeszcze raz - od tych odpowiedzi w dyskusji, od bodajże 6 stycznia b.r. - sprzedający nie zalogował się na Allegro.
Jeśli to dla Państwa za mało, by stwierdzić z pewnością - że mamy tu do czynienia z oszustwem... To ja już w sumie nie wiem co mam napisać.
Postem tym chciałem tylko dać do myślenia, jak postępować w podobnych sytuacjach.
@radekrosinski118 Mógł się logować, ale z apki - takiej logowania nie są uwzględnianie w profilu (chyba że w ostatnim czasie coś się zmieniło).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@kostas11 to chyba po stronie wysyłającego należy odpowiedzialność za wysyłkę i tego co sobie kurierzy zrobią z towarem a nie kupującego, chyba, ze sam zlecił odbiór paczki kurierowi. 😉