Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ja dopiero od miesiąca jak wystawiłam parę rzeczy a już na 3 złodziei trafiłam. 2 ostatnim się nie dałam. Więc taka moja propozycja i prośba, niech wasi informatycy to ogarną, przy rozmowach z kupującym pierwsze co powinno się pojawić okienko że wszelką komunikacja z kupującym nie wymaga podania adresu e-mail.
Pisze to bo przeraziła mnie skala tej plagi. Ale dzięki moim błędom już dwie osoby uratowałam przed okradzeniem. Nie wiem jak zamieścić screen tutaj ale to macie w podglądzie pewnie. Pozdrawiam
@Client:39413569 Cześć. Bardzo mi przykro, że padłaś ofiarą wyłudzenia. Dział bezpieczeństwa zajmuje się tą kwestią, a w okienku znajduje się już prośba o zachowanie ostrożności. Nasz system wychwytuje też podejrzane wiadomości i wysyła je do spamu.