Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Okres urlopowy,sprzedaż zamknięta do 31.07.2023.Klient zgłasza 13.07 towar do reklamacji.Odpisuję że odebrać towar do reklamacji mogę 1.08.Klient molestuje Allegro,że już ,że natychmiast.Piszą do mnie że mam odpowiedzieć do 27.07.Pytanie : to już nie mam prawa obejrzeć towaru żeby stwierdzić zasadność reklamacji ?Zaoczne rozpatrywanie reklamacji to zdaje się dla towarów niedostarczalnych?./to buty ,gdzie często zasadność jest wątpliwa/.Na razie wygląda to na dyskryminację firm 1 osobowych przez Allegro.
Jarek
@ejaras allegro w tym przypadku Cię nie dyskryminuje, takie są przepisy i masz odebrać paczkę i masz 14 dni na podjęcie decyzji 🙂 Urlop to Twoja sprawa, zawsze można przygotować się na takie sytuacje 🙂
@ejaras jako człowiek masz prawo do odpoczynku , ALE !! jako przedsiębiorca FIRMA już nie , obowiązują ramy czasowe reklamacji czy dyskusji i choćby się waliło i palilo musisz się do roszczenia klienta ustosunkować .
@mdrogeria to jest do ogarnięcia, pewnie początkujący sprzedawca z czasem się nauczy jak takie sytuacje rozwiązywać 😄
@kostas11 z czasem ... najlepsza nauka na własnych błędach .
Tak jest niestety na Allegro. Sprzedajesz tutaj? - nie masz żadnego prawa do wypoczynku. Jesteś wołem roboczym. Nawet jak na nowych zasadach - zamkniesz sprzedaż i idziesz na urlop - to tylko tak Ci się wydaje. Nadal pozostajesz wołem roboczym w serwisie Allegro.
ustawa konsumencka i kodeks cywilny nie przewiduje urlopu firmy
i zmniejszenia przez to odpowiedzialności wobec konsumenta
czy urlop sprzedawcy wydłuża okres gwarancji lub rękojmi?
@AGD-SERVICE Sprzedajesz tutaj? - nie masz żadnego prawa do wypoczynku.
Akurat w tym przypadku miejsce sprzedaży nie ma znaczenia, ustawa to ustawa, jak klient oporny i złośliwy to nic nie zrobisz 😞