Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
659920508059600112762260 nie mogę odebrać z paczkomaku brak hasła
Na maila powinieneś dostać kod odbioru, możesz też pobrać aplikację Inpostu i tam też są wszystkie dane o paczkach.
Hasło masz w mailu i w SMS. Jeśli nie masz, złóż reklamację u sprzedawcy.
Po stronie przewoźnika jest problem, więc należałoby zadzwonić na infolinię inpost porozmawiać i przedstawić sytuację , wskazać odbiorce oraz nadawcę paczki i Pani na infolini udostępni hasło do paczki lub wygeneruje nowe hasło.
Jeśli złoży Pan reklamację do sprzedającego to Sprzedawca zadzwoni do inpost w Pana imieniu jednak usłyszy że nie otrzyma hasła ponieważ nie jest odbiorcą paczki - przerabialiśmy to jako sprzedawca.
xyz96 pamiętaj że inpost już nie do wszystkich wysyła sms z kodem,ja takiego nie dostałem od ponad roku ,nawet gdy nie miałem jeszcze apki inpostu.Zaczęli tak robić po tych aferach z kodami lewymi i dopłatami do nich
Można zadzwonić na infolinię Inpost i poprosić o ponowne wygenerowanie kodu do odbioru . W ciągu 2 godzin przychodzi . Teraz najważniejsze = dzwonić trzeba z telefonu odbiorcy jaki jest podany w karcie dostawy !!! , dzwoniąc z innego nic się nie załatwi -chodzi o bezpieczeństwo paczki .