anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Highlighted

Paczka problem

#7 Wielbiciel#

659920508059600112762260 nie mogę odebrać z paczkomaku brak hasła 

Highlighted

Odp.: Paczka problem

#9 Pomysłodawca#

Na maila powinieneś dostać kod odbioru, możesz też pobrać aplikację Inpostu i tam też są wszystkie dane o paczkach.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Paczka problem

#21 Demiurg#

Hasło masz w mailu i w SMS. Jeśli nie masz, złóż reklamację u sprzedawcy.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Paczka problem

#8 Zapaleniec#

Po stronie przewoźnika jest problem, więc należałoby zadzwonić na infolinię inpost porozmawiać i przedstawić sytuację , wskazać odbiorce oraz nadawcę paczki i Pani na infolini udostępni hasło do paczki lub wygeneruje nowe hasło.

 

Jeśli złoży Pan reklamację do sprzedającego to Sprzedawca zadzwoni do inpost w Pana imieniu jednak usłyszy że nie otrzyma hasła ponieważ nie jest odbiorcą paczki - przerabialiśmy to jako sprzedawca. 

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Paczka problem

#11 Animator#

xyz96 pamiętaj że inpost już nie do wszystkich wysyła sms z kodem,ja takiego nie dostałem od ponad roku ,nawet gdy nie miałem jeszcze apki inpostu.Zaczęli tak robić po tych aferach z kodami lewymi i dopłatami do nich

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Paczka problem

#12 Orędownik#

Można zadzwonić na infolinię Inpost i poprosić o ponowne wygenerowanie kodu do odbioru . W ciągu 2 godzin przychodzi . Teraz najważniejsze = dzwonić trzeba z telefonu odbiorcy jaki jest podany w karcie dostawy !!! , dzwoniąc z innego nic się nie załatwi  -chodzi o bezpieczeństwo paczki .

Odpowiedz
Ładowanie...