anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka w drodze, a kupujący zażądał zwrotu zaplaty

mplaptonik
#10 Popularyzator#

Jak w temacie. Obecnie mam dwie takie dyskusje. 1 przypadek, to paczka InPost od kilku dni ma status wydana do doręczenia. Kupującego nic nie interesuje, chce odzyskać pieniądze. Zanim InPost rozpatrzy reklamacje, to trochę czasu minie. Kupujący do tego czasu złoży wniosek do POK. Co zrobić, żeby wszystko miało ręce i nogi? Abym mógł spokojnie zwrócić zapłatę kupującemu, a jednocześnie mieć pewność, że otrzymam odszkodowanie od InPost. Kiedyś zwróciłem pieniądze, zgłosiłem reklamację, również przewoźnikiem był InPost, a w odpowiedzi odszukałem informację, że paczka została już doręczona. Oczywiście kontakt z kupującym się urwał.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Nie masz pewności ale jak masz status i dyskusję ze nie otrzymał przesyłki w terminie to musisz problem rozwiązać z kupującym w wyznaczonym terminie i to jest 14dni bo później otrzyma możliwość złożenia wniosku do POK.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

1 - dzwoń do InPost i interweniuj w sprawie dostarczenia paczki.

2 - nic więcej nie piszesz - może kurier nie zastał odbiorcy pod wskazanym adresem?

3 - Miałem ostatnio przypadek - paczka pobraniowa 3x wydana do doręczenia, potem info na e-mail z InPost - kupujący zgłasza problem z kwotą pobrania, paczka do mnie wróciła. Kontaktowałem się z kupującym - nie miał żadnej próby dostarczenia. Paczka do mnie wróciła, brak oryginalnego opakowania, owinięte kawałkiem folii z naklejoną etykietą zwrotną - zapewne dlatego nie dostarczyli jej do klienta, tylko wysyłali bzdurne informacje.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

mplaptonik
#10 Popularyzator#

1. Od razu wysłałem do InPost zapytanie z prośbą o ustalenie losów paczki. Przyjęli moje zgłoszenie i że przekazali je gdzieś tam dalej.


2. Nic więcej w śledzeniu przesyłki nie ma. Jakby kurier ją zgubił przed doręczeniem.


Czy mogę zażądać w tym przypadku od kupującego oświadczenia o rozwiązaniu umowy zawartej na odległość? Jeśli tak, to będę miał 14 dni na zwrot wpłaty. Do tego czasu może coś InPost ustali?

oznacz moderatorów