Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, Jako nowy sprzedawca otrzymałam Pakiet powitalny na 90 dni ( 3 cykle rozliczeniowe). Pakiet "obiecywał " zniżki na prowizję , jednak od drugiego cyklu prowizja jest naliczana wg cennika, a nie wg ustaleń pakietu . Czy ktoś też miał ten problem???
Włączony jest?
Tak, w pierwszych 30 dniach wszystko było ok
@agtradegroup wyjaśniam to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
Czy udało się coś wyjaśnić? Od ponad 3 tygodni konsultanci odpisują, że jest jakiś problem i "ponaglają zespół techniczny" . A właśnie rozpoczął się kolejny cykl i prowizja nadal jest pobierana wg cennika. Czy to nie są podwójne standardy? Sprzedający musi rozwiązać problem Kupującego w kilka chwil, ale jak sam ma problem to Państwo rozwiązujecie go tygodniami i nikt do tej pory nie udzielił mi wyjaśnienia czy i kiedy problem zostanie rozwiązany.
@agtradegroup przykro mi, ale jeszcze nie mam odpowiedzi, widzę, że sprawa ciągnie się już długo, przepraszam Cię za to!
Dopytuję co stanowi problem, ponieważ zgłoszenie zostało przekazane do Działu technicznego. Gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam znać!
@agtradegroup za chwilę otrzymasz od nas wiadomość w tej sprawie w zgłoszeniu nr 36161292. Odpisz proszę na nią w korespondencji e-mail.
Nadal nie otrzymałam od Państwa żadnej wiadomości...
@agtradegroup przepraszam, teraz przed chwilą wysłaliśmy wiadomość w sprawie nr 36161292.
Bardzo dziękuję za pomoc!