Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Mam dosyć nietypową sytuacje, kupujący kupił u mnie przedmiot za który nie zapłacił od zeszłej środy ( 01.03.2023 ), po upomnieniu że czekam na wpłatę do piątku nie dostałem odzewu, aż do dnia dzisiejszego ( 06.03.2023 ) dnia napisał i wysłał należności. Do tego czasu złożyłem wniosek o zwrot prowizji oraz wystawiłem produkt ponownie na sprzedaż.
Czy mam obowiązek teraz napisać do allegro o ponowne nałożenie na mnie prowizji sprzedaży i wysłać spóźnionemu kupującemu produkt ?
Czy zwrócić należność sprzedającemu, poinformować go o tym "że może Pan/Pani na nowo kupić wystawiony przedmiot" a produkt sprzedać jemu albo innej osobie ?
Nie wiem jak mam dokładnie zrobić w tej sytuacji, proszę o pomoc.
Jak zapłacił to sami ci cofną prowizje która ci zwrócili i dolicza do opłaty .
Kupujący zapłacił, więc wysyłasz przedmiot. Nie dostaniesz zwrotu prowizji, bo zapłacił.
Zgodnie z regulaminem Allegro, kupujący ma czas na zapłatę 5 dni (Allegro Lokalnie) i 7 dni (Allegro).