anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Po złożeniu wniosku o zwrot prowizji kupujący zapłacił po 5 dniach, co teraz ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
yoloyelovyo
#8 Zapaleniec#

Cześć,

Mam dosyć nietypową sytuacje, kupujący kupił u mnie przedmiot za który nie zapłacił od zeszłej środy ( 01.03.2023 ), po upomnieniu że czekam na wpłatę do piątku nie dostałem odzewu, aż do dnia dzisiejszego ( 06.03.2023 ) dnia napisał i wysłał należności. Do tego czasu złożyłem wniosek o zwrot prowizji oraz wystawiłem produkt ponownie na sprzedaż.

Czy mam obowiązek teraz napisać do allegro o ponowne nałożenie na mnie prowizji sprzedaży i wysłać spóźnionemu kupującemu produkt ?

Czy zwrócić należność sprzedającemu, poinformować go o tym "że może Pan/Pani na nowo kupić wystawiony przedmiot" a produkt sprzedać jemu albo innej osobie ?

Nie wiem jak mam dokładnie zrobić w tej sytuacji, proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
mwmonety
#21 Demiurg#

Jak zapłacił to sami ci cofną prowizje która ci zwrócili i dolicza do opłaty .

oznacz moderatorów
Skelita
#10 Popularyzator#

@yoloyelovyo 

Kupujący zapłacił, więc wysyłasz przedmiot. Nie dostaniesz zwrotu prowizji, bo zapłacił.
Zgodnie z regulaminem Allegro, kupujący ma czas na zapłatę 5 dni (Allegro Lokalnie) i 7 dni (Allegro).

oznacz moderatorów