Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry wszystkim. Tak jak w temacie: czy to jest normalne że pobrano ode mnie opłątę za wyróznienie ofery pomimo że ta była zakończona ?
W zakończonych ofertach nie naliczamy opłat za promowanie. Możesz wyłączyć w nich opcje promowania. Dzięki temu, zadecydujesz, czy chcesz je dalej promować po wznowieniu.
Jeśli nie wyłączysz promowania w zakończonych ofertach, wówczas po ich wznowieniu naliczymy opłatę za kolejny cykl. Jeśli wznowisz ofertę jeszcze podczas trwania poprzedniego cyklu rozliczeniowego, następną opłatę naliczymy dopiero po jego zakończeniu.
Dzięki za odpowiedź LEW ale raz moja ofera była zakończona (a opłatę za kolejny 10 dniowy okres naliczyło) a dwa w nieaktywnej ofercie nie mogłem wyłączyć wyróżneinia, musiałem ją aktywować, wyłączyć i jeszcze raz zakończyć. Wygląda na to że nie słusznie została ta opłata naliczona. Gdzie mogę się zwrócić o zwrot ? Będę wdzięcznyza pomoc. Pozdrawiam,
@HappySupply skonsultuję to, ale poproszę o potwierdzenie czy chodzi o ofertę nr 11942909768?
Cześć Monika. Tak, dokłądnie o tą ofertę mi chodzi (:
@HappySupply oki, dziękuję za potwierdzenie! Dam znać gdy otrzymam odpowiedź w tej sprawie 🙂
@HappySupply miło mi poinformować Cię, że skorygowaliśmy tą opłatę. Zobaczysz to w tej zakładce.
Dzięki Monika, pełna profeska. Pozdrawiam.