Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Otrzymaliśmy prośbę o zwrot i jak najbardziej to rozumiemy takie przypadki, aczkolwiek:
Jak najbardziej stosujemy podejście proklienckie, ale ewidentnie jest to oszustwo, próba skorzystania z naszego chorego prawa, etc.
Pytanie:
Co jako Sprzedawca możemy z tym faktem zrobić??
@POWERRubber Raczej nic takie jego prawo.
Ewidentnie to jest polskie cebulowanie, a oczywiście serwis nie wspiera działań sprzedających, pomimo wszelakich starań...
Napisz to po ludzku, bo ni chölery z tego nie wynika. To co napisałeś zrozumiałem tak że klient kupił dwa razy po sto sztuk, a potem dokonał zwrotu jednej sztuki. Masz zatem sprzedane i niezwrócone 199 sztuk, więc o co Ci chodzi?
@glenmoranghie Może są to 2 pakiety po 100szt i zwrócił 1 pakiet czyli 100szt.
A chölera wie, tak mętnie napisane.
Został zakupiony konkretny model, rozmiar.
Dwa rozmiary bardzo zbliżone do siebie, ewidentnie miało to służyć porównaniu, dopasowaniu rozmiaru.
Czy teraz jest to lepiej opisane?
@POWERRubber troszku nie rozumiem, zgodnie z UOPK ma do tego prawo może zamówić i cztery rozmiary przymierzyć i odesłać trzy, w czym problem, sam tak robię jak spodnie nie mają dokładnych rozmiarów to biorę trzy pary, pasującą zostawiam pozostałe dwie odsyłam w smarcie mam za darmo 🙂
@kostas11 Jak najbardziej wiemy, aczkolwiek u nas brakowało 1 szt. z 200szt. zakupionych.
Chodzi o pokreślenie, że nasz Naród ciągle kombinuje.
Miłego dnia życze
@POWERRubber norma dobrze że przeliczyłeś 🙂 co nie zmienia faktu że zwrot musisz przyjąć pomniejszając kwotę o brak 🙂
Art. 34.
4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
@kostas11 tak, znamy to, jak najbardziej dziękujemy, ale tematyka zwrotów to jest długa historia w Polsce...
@POWERRubber, nic nie zrobisz, kupujący nie musi podawać powodu zwrotu. W formularz zwrotu oznaczył - bez powodu - bo coś musiał zaznaczyć.