anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

powód zwrotu - zakłamany, błachy, fałszywy: zakup przez pomyłkę

POWERRubber
#7 Wielbiciel#

Witam,

Otrzymaliśmy prośbę o zwrot i jak najbardziej to rozumiemy takie przypadki, aczkolwiek:

  • Klient wybrał dwa bliskie sobie rozmiary w zamówieniu
  • Zostały wybrane 2 pozycje
  • Zostały zakupione pozycję po 100szt.
  • Zwrócone zostały pozycję -1szt. 
  • Został podany powód: zakup przez pomyłkę

Jak najbardziej stosujemy podejście proklienckie, ale ewidentnie jest to oszustwo, próba skorzystania z naszego chorego prawa, etc. 

Pytanie:

Co jako Sprzedawca możemy z tym faktem zrobić??

 

 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#

@POWERRubber Raczej nic takie jego prawo.

oznacz moderatorów

POWERRubber
#7 Wielbiciel#

Ewidentnie to jest polskie cebulowanie, a oczywiście serwis nie wspiera działań sprzedających, pomimo wszelakich starań...

oznacz moderatorów

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

Napisz to po ludzku, bo ni chölery z tego nie wynika. To co napisałeś zrozumiałem tak że klient kupił dwa razy po sto sztuk, a potem dokonał zwrotu jednej sztuki. Masz zatem sprzedane i niezwrócone 199 sztuk, więc o co Ci chodzi?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@glenmoranghie Może są to 2 pakiety po 100szt i zwrócił 1 pakiet czyli 100szt.

oznacz moderatorów

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

A chölera wie, tak mętnie napisane.

oznacz moderatorów

POWERRubber
#7 Wielbiciel#

Został zakupiony konkretny model, rozmiar. 

Dwa rozmiary bardzo zbliżone do siebie, ewidentnie miało to służyć porównaniu, dopasowaniu rozmiaru.

 

Czy teraz jest to lepiej opisane?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@POWERRubber troszku nie rozumiem, zgodnie z UOPK ma do tego prawo może zamówić i cztery rozmiary przymierzyć i odesłać trzy, w czym problem, sam tak robię jak spodnie nie mają dokładnych rozmiarów to biorę trzy pary, pasującą zostawiam pozostałe dwie odsyłam w smarcie mam za darmo 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

POWERRubber
#7 Wielbiciel#

@kostas11 Jak najbardziej wiemy, aczkolwiek u nas brakowało 1 szt. z 200szt. zakupionych. 

Chodzi o pokreślenie, że nasz Naród ciągle kombinuje.

 

Miłego dnia życze

 

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@POWERRubber norma dobrze że przeliczyłeś 🙂 co nie zmienia faktu że zwrot musisz przyjąć pomniejszając kwotę o brak 🙂

Art. 34. 

4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

POWERRubber
#7 Wielbiciel#

@kostas11 tak, znamy to, jak najbardziej dziękujemy, ale tematyka zwrotów to jest długa historia w Polsce... 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@POWERRubber, nic nie zrobisz, kupujący nie musi podawać powodu zwrotu. W formularz zwrotu oznaczył - bez powodu - bo coś musiał zaznaczyć.

oznacz moderatorów